Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هر کسی که برای خودش کار کند، رای نمی‌آورد.

رئیس فدراسیون کشتی از انتخابات کمیته ملی المپیک حرف زد.

به گزارش طرفداری، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از پایان انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت:

مجمع خوب و سالمی بود که سلامت پیش رفت اما پیام‌هایی داشت. یکی در انتخاب رئیس ۲۸ به ۲۷ که باید تحلیل شود و وزارت و کمیته بفهمند مشکل کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیل دارد و باید بحث بشود. این شکلی که فکر می‌کنند، نیست. ۴ سال دیگر همه باید خودشان را الان ببینند. 

وی با اشاره به عدم رای اعضای هیات اجرایی گفت:

یکی از آن اعضا رای نیاورد. هر کسی که برای خودش کار کند، رای نمی‌آورد. هیات اجرایی هر طور ببینی، مشکل داشت. کمیسیون ورزشکار و خبره مشکل داشت. آیا واقعا‌ خبره‌های ورزش این‌ها هستند؟ چطور روی‌شان شد؟ مجمع جواب‌شان را داد. عدالت، برابری نیست. این اسلام نیست و کمونیست است. اسلام می‌گوید با زحمت باید برداشت کرد. حق کشتی این نیست. من برای نفس صحبت نمی‌کنم. اگر کسی کار برای خدا بکند، مشخص است. باید برای همه فدراسیون‌ها بدوند نه این که برای فدراسیون خودشان. این هم درسی برای زندگی‌شان است.

وی درباره اینکه ظاهرا از رای نیاوردن اعضای هیات اجرایی خوشحال شده، گفت:

خوشحال نشدم، تاکید کردم کسی که برای خودش کار کند، آخرش این است. پاکدل و داورزنی باید به همه کمک کنند.

دبیر درباره انتقاداتش درباره بودجه کشتی به کمیته ملی المپیک بیان کرد:

بودجه ای هستم و آماری حرف می‌زنم، ۶۷ درصد مدال‌های المپیک را کشتی آورده که باید به ۸۰ درصد می‌رسید. وقتی مدال جهانی بیاوریم که بحث فرق می‌کند و ۸۲ درصد مدال‌ها را کشتی آورده. بودجه کمیته یک پنجاهم هم نیست. مگر خمره رنگرزی است با این بودجه و حمایت مدال المپیک بیاوریم؟ می‌توانیم در ۲ المپیک ۱۱ مدال جبران کنیم. ما ۲ فدراسیون هستیم. باید به همه بدهند اما هر کس به اندازه حق خودش. وقتی به پولادگر حرف می‌زنم، چون حرف غیرکارشناسی زده. حرف من همین است. بنا با ۴ طلای المپیک نیاید این‌جا بنشیند؟ چینش این است؟ 

وی درباره اینکه چرا در انتخابات کاندیدا نشد، پاسخ داد:

کاندیدا نشدم و مرا زوری آوردند. من که شورا بوده‌ام و ۲ دور مستقل در تهران رای آوردم. دور سوم نمی‌خواستم بیایم و در عالم سیاست حرف و حدیث است. من و چمران علی‌البدل شدیم و بدون لیست باز هم اول و دوم بودیم. دور اول هم نمی‌خواستم شورا بروم و می‌خواستم رییس فدراسیون شوم که برای لج‌بازی رفتم شورای شهر. من در اوایل پیاده بودم و بعد وقت گذاشتم. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک بیان داشت:

خسروی‌وفا خیلی عزیز است و زندگی‌اش را پای ورزش و نظام گذاشته و صبح مفصل با هم حرف زدیم. در شورای سوم چرا من به برخی ها رای دادم و این‌ها مشورت با او بوده. در هیات اجرایی که رای آورده. 

وی درباره حذف نماینده کشتی از انتخابات هم گفت:

رای ما به حق سوزانده شد. من گله داشتم و کاندید نشدم. موضوع شرعی بود و باید رای می‌دادم. درباره ۲ نفر دیگر هم که دور دوم آمدند تحلیل دارم. نمی‌توانم بگویم کجا بوده‌اند. 

وی در پایان گفت:

از این انتخاب رئیس باید درس بگیریم. همه‌چیز آن جور که ما فکر می‌کنیم، نیست. من ریاست‌جمهوری به هرکسی رای دادم، نیاورد اما امسال هم رای آوردند و هم نیاوردند. خسروی وفا گزینه خوبی است و علی‌نژاد هم انتخاب می‌شد، مزیت داشت. او جوان است و زبان بلد اما خسروی‌وفا تجربه دارد ولی باید تیم قوی و جوان بگذارد. او می تواند کار را جمع کند.

اخبار داغ 

سادیو مانه و دردسری به نام آفساید سرنوشت مهرداد محمدی به تصمیم تیاگو آلکانترا گره خورد جیمز میلنر و تکرار سناریو 17 سال پیش با پسر هم تیمی سابقش کاوه از گل محمدی مهلت خواست؛ استقلالی ها: کاوه به پرسپولیس نمی رود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسی که برای خودش کار رئیس فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک هیات اجرایی خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود

 عبدالله مرادی با اعلام برگزاری نخستین نشست کمیسیون احزاب در ۱۴۰۳ گفت: با توجه به مصوبات قبلی کمیسیون در خصوص انتخابات دبیران کل احزاب سیاسی برای تعیین نماینده احزاب در کمیسیون ماده ۱۰، کمیسیون هیات نظارت بر این انتخابات از ۳ عضو کمیسیون امیری اصفهانی به عنوان نماینده قوه قضائیه و شریعتی نیاسر به عنوان نماینده قوه مجریه به همراه دبیر کمیسیون شکل گرفته است.

مردای ادامه داد: زمان برگزاری انتخابات ۱۰خرداد ۱۴۰۳ تعیین شد که طبق قانون، آگهی رسمی آن یک ماه زودتر برای ثبت نام داوطلبان منتشر می‌شود.

وی با اشاره به دیگر مصوبه این نشست اظهار کرد: مقرر شد مبلغ یارانه اختصاص یافته به احزاب سراسر کشور به حساب خانه احزاب ایران واریز و نحوه توزیع آن توسط کمیسیون احزاب تعیین شود.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص حزب جامعه زینب (س) اعلام کرد که اعضای کمیسیون ضمن توجه به رای صادره تصمیم گرفتند: متقاضیان برگزاری مجمع عمومی این حزب، مطابق قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی درخواست و پیشنهاد برگزاری مجمع عمومی را به دبیرخانه کمیسیون ارائه دهند.

مرادی اضافه کرد: در این جلسه با صدور پروانه فعالیت حزب «سازمان مردم تمدن ساز استان تهران» مشروط به اصلاح اساسنامه و مرامنامه موافقت و نیز با تمدید پروانه فعالیت سه حزب؛ «جوانان ایران اسلامی»، «کانون تربیت اسلامی»، «خانه پرستار» موافقت شد.

به گفته وی، ایجاد چهار شعبه استانی احزاب شامل: ۱-شعبه استانی حزب جمهوریت در استان همدان، ۲- شعبه استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان ایلام، ۳- شعبه استانی جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی در استان ایلام، ۴-شعبه استانی حزب نسل نو در استان ایلام مورد پذیرش کمیسیون قرار گرفت.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب اعلام کرد: همچنین با تمدید پروانه فعالیت ۴ انجمن اقلیت دینی ۱-سازمان زنان زرتشتی، ۲-انجمن زرتشتیان رحمت آباد یزد۳، انجمن زرتشتیان مریم آباد یزد، ۴-انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر موافقت شد.

مرادی خاطرنشان کرد که طبق قانون، تعداد ۵۷ انجمن اقلیت‌های دینی در کشور در فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟