Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:15:26 GMT

طرح نذر آب در دشتی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۲۳۸

طرح نذر آب در دشتی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح نذر آب در شهرستان دشتی با تبریک هفته دولت از تلاش‌های مجموعه هلال احمر تقدیر کرد و اظهار داشت: در شرایط کرونا هلال احمر به خوبی ایفای نقش کردند.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی توسط این مجموعه خبر داد و افزود: اقدامات هلال احمر در ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی بیان کرد: طرح نذر آب در روستای کشتو و کاردنه بخش شنبه و طسوج با هدف بهبود وضعیت آب آن روستا اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح مشارکت و همکاری داشته باشند.

ثبت ۲۰۰ امدادگر و نجات گر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی از ثبت ۲۰۰ امدادگر و نجات گر در ثبت سامانه کشوری خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار و ۵۰۰ داوطلب و عضو جمعیت هلال احمر شهرستان هستند.

سید اسماعیل جعفری با بیان اینکه ستاد خیرین داوطلب در شهرستان فعال است، افزود: این شهرستان دارای ۳۵ خانه هلال است.

وی با اشاره به اجرای طرح نذر آب خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در پایداری آب سالم و بهداشتی تأثیر بسزایی دارد.

جعفری یادآور شد: در این برنامه اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی در سه روز پزشکان مختلف به ویزیت رایگان مردم می‌پردازند.

کد خبر 5575429

منبع: مهر

کلیدواژه: سید اسماعیل جعفری بوشهر دشتی علی بحرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا اربعین 1401 قزوین گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی طرح نذر آب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان