Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خسروی وفا گفت: سعی می‌کنم مسیر آقای صالحی‌امیری را دنبال کنم چون از او درس‌های زیادی گرفتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خسروی‌وفا بعد از پایان مجمع، گفت:  به همه شما تبریک می‌گویم. خوشحالم که رقابت نزدیک و صمیمانه داشتیم، انتخابات دموکراسی و فضای خوب انتخاباتی را شاهد بودیم. همان طور که دبیر گفت اعضای انتخاب شده نماینده همه فدراسیون‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وزیر ورزش که سعه صدر به خرج داد تشکر می‌کنم، از هیئت اجرایی که مورد هجمه قرار داشتند تشکر می‌کنم، این اتفاق اشکال اساسنامه بود که رفع می‌کنیم.

وی افزود: من سعی می‌کنم مسیر آقای صالحی‌امیری را دنبال کنم چون از او درس‌های زیادی گرفتم. از او قول گرفتم در امور مختلف که می‌تواند ورزش را به مسیر خوب ببرد به ما کمک کند. از او در هیئت اجرایی دعوت می‌کنم تا روزهایی که دستورالعمل حساس است کنار ما باشد.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک، یادآور شد: مجمع به من اعتماد کرد، سعی می‌کنم فضای آرامی را مدیریت کنیم. من هیچ تقابلی با هیچ فدراسیون و وزارت ورزش نخواهم داشت. سعی می‌کنم سیاست‌های صالحی‌ امیری را ادامه دهم. از آقای ساعی و دبیر تشکر می‌کنم که امروز حضور داشتند چون برایم مهم بود. از آقای میراسماعیلی تشکر می‌کنم که به نفع من کنار رفت البته من راضی نبودم. خوشحالم که آقای حیدر فرمان در نشست بود و این دموکراسی را دید. تعداد بانوان در مجمع کم بود و امیدوارم که این ظرفیت در آینده بیشتر شود.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست