Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یعقوب هوشیار امروز یکشنبه  در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز افزود:  البته این سامانه هنوز کامل نشده و تا آخر شهریور جاری تکمیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات همه نیروهای شهرداری باید در سامانه بارگذاری شود، ادامه داد: حتی الزام کردیم که صورت جلسات هیأت مدیره‌های سازمان نیز در سامانه بارگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز عنوان کرد: بخشی از کار بارگذاری اطلاعات نیروهای شرکتی در سامانه انجام یافته و در ادامه کار نیز انجام خواهد شد؛ اگر نواقصی در این حوزه وجود دارد، آماده همفکری و همکاری با شورا هستیم.

وی افزود: در این راستا به قولی که داده بودیم، عمل کردیم، اما گاهی بسترها مناسب نیست و برای مثال هم اکنون برخی از سازمان‌ها وب سایت ندارند.

درآمد ۵۴۲۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: درآمد خالص شهرداری تبریز در سال گذشته معادل پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است.

علی نوای‌ باغبان ضمن ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی شورای اسلامی اظهار کرد: کل درآمدهای تحقق یافته شهرداری تبریز اعم از مرکز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در سال ۱۴۰۰ با احتساب اعداد تکراری معادل هفت هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با کسر اعداد تکراری، درآمد خالص شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰، پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان است.  

وی افزود: نسبت بودجه جاری به کل هزینه‌ها، ۴۳/۱۴ درصد است که ۵۶/۸۲ درصد نیز صرف هزینه‌های عمرانی در سال گذشته شده است.  

نوای باغبان گفت: در سال ۱۴۰۰، دو هزار میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان نیز صرف هزینه‌های عمرانی شده است.  

نایب رئیس شورای شهر تبریز بیان کرد: از سال‌جاری شهرداری موظف است تا ۶ ماه نخست سال، لایحه تفریغ بودجه را ارائه کرده و بر این اساس، شورای اسلامی شهر تبریز نیز باید تا ۶ ماه پایانی سال آن را مورد بررسی قرار دهد.  

وی یادآور شد: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، باید صرف هزینه عمرانی می‌شد که دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و از اعتبار باقیمانده یک‌هزار میلیارد تنها صرف قطار شهری شده است.  

نوای‌ باغبان در پایان ادامه داد:  ۱۱۷ پروژه با اعتبار یکصد میلیارد تومان نیز در بودجه سال گذشته پیش‌بینی شده بود که ریالی برای آنها هزینه نشده است و بدون ارسال صورت‌ وضعیت عملکرد آنها نیز صفر است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز شورای اسلامی شهر تبریز میلیارد تومان شهرداری تبریز صرف هزینه هزینه ها سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود