Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "حسن خانجانی‌موقر" روز یکشنبه در بازدید از مراکز نگهداری سالمندان و معلولان ذهنی و حرکتی شهرستان ملایر افزود: این مراکز مشکلات جدی بسیاری پیش روی خود دارند.

وی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از این مشکلات، مالی است و نیازمند همراهی بیشتر مسئولان بهزیستی و نگاه ویژه خیران هستند.

دادستان همدان اظهار داشت: با حضور در این مراکز سعی شد تا از نزدیک چگونگی ارائه خدمات به مددجویان زیر پوشش این مراکز مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانجانی‌موقر نبود منابع مالی ثابت و پایدار و کمبود نیروی انسانی به ویژه کادر مجرب را بخشی از مشکلات پیش روی این مراکز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مراکز زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند، افزود: بخش‌هایی از این مشکلات با همراهی اداره کل بهزیستی و بخش‌های دیگر با ورود خیران حل شدنی است.

دادستان همدان گفت: توجه به تامین خواسته‌ها و مایحتاج این مراکز همچون محل نگهداری و تغذیه مناسب، تهیه داروهای مورد نیاز در کنار ارتقاء دانسته‌های کادری آموزش دیده، می‌تواند زمینه‌ساز رسیدگی بیشتر به معلولان و سالخوردگان باشد. 

به گزارش ایرنا؛ مرکز جامع خیریه نگهداری و توانبخشی سالمندان امام علی(ع) ملایر سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از یکصد سالمند در این مرکز نگهداری می‌شود و در ۱۲ کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده است.

موسسه خیریه نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی و حرکتی نسیبه ملایر نیز در سه کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده و از سال ۱۳۷۳ زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد و ۱۲۰ کودک معلول ذهنی و جسمی در این مرکز نگهداری می‌شود.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی سالمندان ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سالمندان ملایر سازمان بهزیستی سالمندان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا