Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب فرصت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ امشب ۶ شهریور ماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون بیش از ۹۳ هزار داوطلب در سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

کریمیان با تاکید بر این که زمان ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست گفت: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان سنجش، به سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی یادآورشد: این گروه از متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در ساعات باقی مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون سراسری کنکور سراسری دانشگاه تهران صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام و انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده