Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بعد از انتخابش به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص انتخابات اظهار کرد: خوشحالم که امروز ورزش ایران برنده شد. دغدغه اصلی من و دوستان ورزشی‌ام برگزاری این انتخابات بود، زیرا عدم برگزاری با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک، ضربه شدیدی را به ورزش ما وارد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او ادامه داد: از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم و همانطور که قبلا نیز گفتم به عنوان نماینده ورزشکاران و قهرمانان در مسیر توسعه ورزش کشور قدم برمی‌دارم. به همه گفته‌ام افتخار می‌کنم روزی ورزشکار بودم و حالا کسی هستم که از بدنه ورزش به اینجا رسیده است. تمام تجربه و تلاشم را برای کمک به ورزش به کار می‌گیرم.   رئیس فدراسیون هندبال درباره رای دهندگان مجمع بیان کرد: فکر می‌کنم افراد مجمع بر خلاف گذشته به صورت دلی رای دادند و تحمیلی بر کسی نبود. قاطعانه می‌گویم که لیستی برای انتخاب افراد از قبل نوشته نشده است. خیلی خوشحالم که انتخابات سالمی برگزار شد. من هم برای اینکه به چه کسانی رای بدهم، خودم تصمیم گرفتم و کسی برای من چیزی را مشخص نکرد.   او درباره روند کاری‌اش در هیئت اجرایی گفت: به هر شکل یکی از مباحث مهمی که وجود دارد، مشکلات مالی است. صالحی امیری در کمیته ملی المپیک زحمت زیادی کشیده‌اند و امیدوارم بتوانیم در حوزه‌هایی که خوب کار شده، راه را ادامه بدهیم و اگر مشکلی نیز وجود داشته است، آن را حل کنیم. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز آباد سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد و انتخابات در ۲۲ حوزه به دور دوم رسید.

بر همین اساس مقر شد که مرحله‌ی دوم انتخابات، جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، قرار است از مجموع ۲۲ حوزه انتخابیه، رای گیری در ۸ حوزه به‌صورت تمام‌الکترونیک باشد.
یکی از مسائلی که مورد توجه است و بعضاً سوالاتی به‌وجود آورده، شرایط رأی‌دادن در دور دوم انتخابات است.

فردی که در مرحله اول انتخابات در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشد، فقط می‌تواند در همان حوزه انتخابیه رأی بدهد و نمی‌تواند در دور دوم حوزه انتخابیه‌ی مد نظر خود را تغییر دهد.

به‌عنوان مثال، اگر یک فرد در مرحله اول در تهران رأی داده باشد، در دور دوم می‌تواند فقط در همین حوزه تهران رأی بدهد.

همچنین کسانی که در دور اول انتخابات در هیچ‌یک از حوزه‌ها رأی نداده باشند، در این مرحله از انتخابات می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند.

کد خبر 847395 منبع: تسنیم برچسب‌ها انتخابات خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک