Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ترمیم اعتماد عمومی و امید آفرینی در جامعه رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

فرزاد مخلص الائمه یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از کلانتری ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو و اسوه دولت و انقلاب در خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی بیان کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر پس از ترورهای روزهای نخستین انقلاب سخت ترین دوران برای نظام اسلامی بود چرا که این ترورها توام با آغاز هشت سال دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با گذشت افزون بر ۴۰ سال از تشکیل انقلاب در شرایطی قرار داریم که مقتدرتر و استوار تر هستیم و هیچ انقلابی در جهان نتوانسته است مانند انقلاب اسلامی مقتدر بماند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه دولت اعتماد مردمی است، افزود: بزرگترین پروژه دولت از دیدگاه رییس قوه مجریه ترمیم اعتماد عمومی و ترمیم امید مردمی است.

وی افزود: در فرایند ترمیم اعتماد عمومی همه ارکان کشور باید دولت را همراهی و همیاری کنند و باید پنج مولفه رفاه عمومی، آزادی به معنای دقیق کلمه مبتنی بر مبانی دینی، امنیت پایدار به عنوان رکن اصلی، هدایت جامعه در شئون مختلف و عدالت متوازن تامین و تضمین شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: نظام اسلامی منشاء خیرات و برکات بوده و با وجود القای فضای یاس و ناامیدی از سوی معاندین نظام اما تلاش جهادی کارگزاران در خدمت صادقانه به مردم، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

سردار هادی رفیعی کیا افزود: مردم همواره در طول انقلاب پشتوانه نظام بوده و هستند و باید خدمت بی منت به ولی نعمتان جامعه کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروهای نظامی و دولت در خدمت به مردم است و ساخت کلانتری با هدف خدمت بیشتر به مردم انجام شده است تا در سایه خدمت بیشتر به مردم رضایتمندی جامعه افزایش یابد. 

وی بیان کرد: مشارکت در برقراری امنیت به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده است و خوشبختانه خیرین نیز به این حوزه ورود پیدا کرده و منشاء خیرات و برکات هستند.

مخلص الائمه افزود: نیروی انتظامی در مولفه های اصلی ترمیم اعتماد عمومی نقش آفرین بوده است و عملکرد متولیان امنیت نشانگر رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی شده است.

وی تصریح کرد: نظر سنجی صورت گرفته توسط مرکز نظرسنجی ایسپا جهاد دانشگاهی نشانگر آن است که نیروی انتظامی پس از دستگاه تعلیم و تربیت بیشترین رضایت در بین مردم را داشته و توانسته است اعتماد عمومی را جلب کند.

وی گفت: سفرهای استانی دولت در استان مرکزی مصوبات کارگشایی داشته است که نتیجه آن موجب توسعه شهری و روستایی و توسعه زیربنایی و روبنایی شده و اعتماد عمومی را تقویت می کند. هیچ مصوبه ای در این دولت صورت نمی گیرد که بخواهد اجرای آن به دولت آینده واگذار شود.

وی گفت: همه اقدامات دولت در راستای ترمیم اعتماد مردم و از بین بردن شکاف بین جامعه و حاکمیت صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ساوه گل سرسبد اقتصاد غیر نفتی استان مرکزی است، افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه با اشتغال ۱۵۴۵ نفر به بهره برداری می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: ساختار احداث کلانتری ۱۳ از سالیان پیش ابلاغ شد اما به دلیل مشکلات مالی احداث آن با وقفه مواجه شده بود اما با مشارکت خیرین امنیت، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعین به کلانتری ۱۲ و نیاز شدید به ساخت کلانتری ۱۳، قطعه زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر واگذار شد و با پیگیری های صورت گرفته در ۷۲۰ متر زیربنا با مشارکت خیرین حوزه امنیت ظرف مدت کمتر از ۱۰ ماه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از نقاط حاشیه نشین شهر با هدف ارتقای ضریب امنیتی این منطقه به ثمر نشست.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مشارکت خیرین حوزه امنیت تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها هفته دولت در استان مرکزی ساوه ترمیم اعتماد عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور دو بازیکن چپ‌پای سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و با انگیزه آماده دیدار با استقلال خوزستان شدند.

تیم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سمت راست قدرتمندی دارد و با زوج‌سازی که در سمت راست تشکیل داده بار هجومی این تیم روی دوش جناح راست تیم است و با توجه به خصوصیت دفاعی بازیکنان سمت چپ این تیم بالانس خوبی در هفته‌های اخیر در این تیم ایجاد شده است.

در نیم فصل نخست با حضور همزمان زکی‌پور و رامین رضاییان خط حمله سپاهان خطرناک‌تر بود و گل‌های زیادی به ثمر رساندند اما در مقابل هم به سادگی گل‌دریافت می‌کردند و همین موضوع اقتدار آنها برای صدرنشینی را تحت تاثیر قرار داد و هرگز به صدر جدول نرسیدند.

در دیدارهای اخیر میلاد زکی‌پور اکثرا روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کند و در دقایقی از مسابقه با حضور ناگهانی برتری عددی را برای سپاهانی ها ایجاد می‌کند و البته در همان لحظه امید نورافکن که سابقه بازی در پست دفاع چپ را هم دارد جای خالی او را پوشش می‌دهد و همچنان سپاهان اسیر ضدحمله نمی‌شود.

پس از جدایی محمد قربانی، بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم اتفاق مثبتی در ترکیب سپاهان بود و این بازیکن در هفته‌های گذشته با بازگشت به فرم ایده‌آلی که در گذشته داشت حضور یک بازیکن جنگنده، شوت‌زن و دونده این تیم را در سطح بالاتری قرار داده است.

امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در جریان تمرین امروز سپاهان عکس یادگاری جالبی گرفتند و با چهره‌ای شاداب آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است