Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:31:10 GMT

چرا مورینیو گفت از تیمش خجالت می‌کشد؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۹۲۵

چرا مورینیو گفت از تیمش خجالت می‌کشد؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و رم دیشب در هفته سوم سری آ در ورزشگاه خانگی یووه به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 1-1 رضایت دادند. یوونتوس در نیمه اول برتری قابل ملاحظه‌ای بر حریف داشت اما در نیمه دوم به لطف حرکت استثنایی پائولو دیبالا دروازه‌اش را مقابل رم باز شده دید تا در نهایت این بازی با تساوی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم در مصاحبه مطبوعاتی بعد از مسابقه از بازیکنانش عصبانی بود و جمله‌ای به زبان آورد که خبرساز شد. مورینیو گفت از اینکه مربی چنین تیمی است خجالت می‌کشد. او سپس از عملکرد تیمش در نیمه اول به‌شدت انتقاد کرد و گفت رم ممکن بود در همان نیمه، 10 گل دریافت کند و شانس آورد که تنها یک بار دروازه‌اش باز شد.

مورینیو در نیمه اول مسابقه با قیافه‌ای عبوس روی نیمکت نشسته بود و با گفت‌وگو با کادر فنی‌اش سعی داشت تغییری در شرایط رم ایجاد کند. آقای خاص یک دقیقه قبل از سوت پایان نیمه اول وارد تونل ورزشگاه شد تا به رختکن برود و برای صحبت‌های تند و تیز با بازیکنانش در فاصله بین دو نیمه آماده شود.

سرمربی رم در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت از رویکرد تیمش عصبانی بوده و بین دو نیمه این را به آنها گوشزد کرده است. اما علت عملکرد بد جالوروسی در این نیمه چه بود؟ در این نیمه رم برای یوونتوس مشکلی ایجاد نکرد و وویچک شزنی در طول این نیمه تنها نظاره‌گر بازی بود.

شاگردان مورینیو در این نیمه تنها یک شوت به سمت چارچوب داشتند و این آمار برای یوونتوس سه شوت بود. بیانونکری در این نیمه 10 حمله به سمت دروازه حریف سازمان داد ولی رم تنها یک بار به سمت دروازه آنها هجوم آورد.

دقت پاس‌های بازیکنان یوونتوس در این نیمه به مراتب بهتر از رمی‌ها بود. بیانکونری در دوئل‌ها هم بهتر از حریف کار کرد و بازیکنان این تیم دریبل‌های موفق بیشتری داشتند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)