Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم طاهری گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای ۴ هزار مترمربع در دست ساخت است.

او محل تامین اعتبار اولیه برای ساخت این طرح درمانی را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال و از محل اعتبار‌های ملی عنوان کرد و افزود: تکمیل و آماده سازی این بیمارستان یک ضرورت است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری می‌گوید: هزینه‌های سنگین درمان، خطر‌ها و تصادف‌های جاده‌ای، مسافت زیاد با شهر‌های همجوار، کمبود بیمارستان و سختی پذیرش بیماران شهرستان بهمئی در استان‌های همجوار ضرورت راه اندازی این بیمارستان را دوچندان می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی اضافه کرد: بی اهمیتی به این موضوع سبب بروز مشکلاتی برای مردم شهرستان شده و هیچگونه سهل انگاری و تاخیر در تکمیل و بهره برداری از این طرح درمانی پذیرفته نیست.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت بیمارستان کمبود بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری