Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@09:56:54 GMT

رتبه ایران در مسابقات بین المللی نظامی روسیه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۱۱۶

رتبه ایران در مسابقات بین المللی نظامی روسیه

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ ستاد حمیدرضا ثابتیان سرداور مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات مذکور اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۳۴ کشور جهان از ۲۴ مردادماه به مدت دو هفته به میزبانی اصلی روسیه و کشورهای ایران، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، ونزوئلا، الجزایر، چین، ارمنستان، مغولستان و ویتنام برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی مشترک ایران و روسیه در مسابقات نظامی پهپادی | خلبان برتر از کدام کشور انتخاب شد؟

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران که با ۱۳ تیم در این مسابقات شرکت کرده بود علاوه بر ۳ رشته غواصی عمق در کنارک به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رشته تک تیراندازی ویژه در استان یزد به میزبانی نیروی زمینی سپاه و رشته پهپاد در شهر کاشان به میزبانی نیروی هوافضای سپاه، تیم هایی نیز جهت شرکت در مسابقات مارش سایان(ارتش)، تکاوران دریایی(سپاه)، حافظان نظم(انتظامی)، بیاتلون تانک(ارتش) و ارتش فرهنگ(سپاه) به روسیه، ستاره قطبی(ارتش) به بلاروس، جام دریا(ارتش) به جمهوری آذربایجان، تیم های گشت جاده ای(انتظامی) و محیط امن(ارتش) به ازبکستان و تیم نفربر(سپاه) به کشور چین اعزام نمود.

ثابتیان با اشاره به نتایج برتر تیم های کشورمان در مسابقات یادشده گفت: ایران در مسابقه تک تیراندازی ویژه در یزد مقام اول، در مسابقه غواصی عمق در کنارک مقام اول، در مسابقه پهپاد در شهر کاشان مقام اول، در مسابقه تکاوران دریایی در روسیه مقام دوم، در مسابقه حافظان نظم در روسیه مقام دوم، در مسابقه ستاره قطبی در بلاروس مقام سوم، در مسابقه گشت جاده ای در ازبکستان مقام سوم و در مسابقه جام دریا در جمهوری آذربایجان مقام سوم را بدست آورد.

وی همچنین افزود: ایران در مسابقه ارتش فرهنگ علاوه بر کسب عناوین اول تا سوم در بخش آیتم های انفرادی هنری،  در بخش نمایشگاهی نیز مقام سوم کسب گردید. تیم های مارش سایان، نفربر، محیط امن و بیاتلون تانک کشورمان نیز ضمن کسب مقام های چهارم و پنجم تیمی،  تعدادی از رتبه های برتر انفرادی در رشته های تخصصی مربوطه را کسب نمودند.

وی در پایان گفت: در مجموع ایران با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز در بین ۳۴ کشور شرکت کننده، با یک رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته و برای اولین بار مقام چهارم را به دست آورد که در کارنامه حضور ایران، بهترین نتیجه حاصل شده طی سال های گذشته است.

کد خبر 701328 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه ایران و روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تسلیحات نظامی خبر ویژه ایران و روسیه مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد