Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به دنبال وصول خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش قصد ایجاد درگیری و نزاع در محله بی‌سیم را دارند بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه تیم‌های عملیاتی این پلیس به محل حضور متهمان اعزام و با اشرافیت کامل در یک اقدام ضربتی هر ۹ شرور را خلع سلاح و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

شرور معروف جنت‌آباد راهی زندان شد

همچنین، به گزارش تسنیم، رسیدگی به پرونده یک مرد ۲۲ ساله که در محله جنت‌آباد اقدام به شرارت و زورگیری از مردم می‌کرد، در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲ قرار گرفت.

ماجرای دستگیری این شرور جوان از آنجا آغاز شد که با وقوع زورگیری‌های متعدد از مردم در غرب تهران تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را با دستور بازپرس پرونده آغاز کردند.

ماموران پلیس پس از تحقیقات میدانی متوجه شدند، این زورگیری‌ها توسط شرور معروف جوانی به نام (ر.م) که در محله جنت‌آباد با قمه اقدام به ایجاد رعب وحشت کرده و در ایجاد چند نزاع دسته‌جمعی در غرب تهران نقش داشته است.

ماموران پلیس در گام بعدی با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌ مداربسته صحنه‌های صحنه زورگیری، شرارت و نزاع مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند و راهی محل مورد نظر شدند.

تیم پلیسی پس از حضور در مکان مورد نظر، متهم را هدف تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای قرار دادند و شرور معروف را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرای ناحیه ۲ در روند جلسه بازپرسی به ایجاد رعب و وحشت، زورگیری، شرارت و نزاع معترف شد و مالباختگان در مواجه حضوری در دادسر و اداره پلیس وی را شناسایی کردند.

با دستور بازپرس پرونده، (ر.م) شرور جوان محله جنت‌آباد برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ماموران پلیس ادامه دارد.

کد خبر 701339 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی اوباشگری حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی اوباشگری حوادث ایران شرور معروف غرب تهران جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری