Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:53:31 GMT

خرید چمن مصنوعی قابل شستشو ساری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۲۴۳

خرید چمن مصنوعی قابل شستشو ساری

این محصول دارای وزن بسیار سبکی می باشد اما این سبکی دلیلی بر بی کیفیتی این محصول نیست بلکه نشان دهنده استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید این محصول می باشد. از دیگر ویژگی این محصول می توان به نرم بودن و نصب راحت آن اشاره کرد. چمن های مصنوعی مدل های متنوعی دارد و به راحتی می توانید آن را نصب کنید. چمن مصنوعی از الیاف درجه یک و بهترین مواد طراحی و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنس این چمن بسیار نرم است و قابلیت شستشو و استفاده از جارو برقی را دارد.

یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید چمن مصنوعی قابل شستشو بودن آن می باشد. زیرا این چمن ها به شدت جذب بالایی از گرد و خاک را دارند و به همین دلیل باید حتما قابلیت شستشو را داشته باشند تا بتوان به راحتی آن را شست و مجدد استفاده نمود. برای شستن چمن مصنوعی باید به این نکته توجه کنید که از مواد شوینده قوی مانند وایتکس استفاده نکنید زیرا رنگ چمن از بین می برد.

همچنین از برس های زبر استفاده نشود چرا که بافت چمن آسیب می بیند. بهتر است برای شستن از آب با فشار قوی استفاده نمایید با این روش آب به تمام نقاط چمن نفوذ می کند و گرد و غبار را خارج می کند. چمنی که خریداری می کنید باید دارای منافظی باشد که هوا در آن جریان داشته باشد و قابلیت خشک شدن را به راحتی داشته باشد.

خرید چمن مصنوعی

تمامی تولیدکنندگانی که در حال حاضر به تولید چمن عرض 3 مصنوعی مشغول هستند، می توانند با افزایش هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات خود و تبلیغات مناسب از تجارت چمن مصنوعی سود قابل توجهی کسب کنند. این محصولات انواع متنوع و مختلفی دارد که بسته به کیفیتی و نوع الیافی که دارند، قیمتشان متفاوت است. استفاده از چمن های مصنوعی در محیط های مختلف به خصوص رستوران هایی که فضای باز دارند، نوعی فضای طبیعی و آرام مهیا می کند که می تواند حس خوبی را به مشتری ها القا کند.

از جمله نکات مهمی که هنگام خرید چمن مصنوعی فرودگاه جدا از جنس و کیفیت آن باید رعایت شود، ابعاد دقیق محیطی است که چمن برای آن جا خریداری می شود، چرا که ابعاد نادرست می تواند منجر به یک خرید بیهوده و هزینه های اضافی شود.

این محصولات در ابعاد گوناگونی موجود هستند و در فروشگاه های حضوری و اینترنتی به راحتی در دسترس همگان قرار دارند.

نصب چمن مصنوعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید توسط افراد متخصص با زیر سازی مناسب انجام شود که این زیرسازی عموما به روی دو نوع سطح نرم و سخت انجام می شود.

سطوح نرم عموما قابلیت نفوذ آب را دارند و شامل زمین های طبیعی مانند خاک هستند.

سطوح سخت مانند آسفالت یا ایزوگام که آب به داخل آنها نفوذ نمی کند، قبل از نصب چمن مصنوعی باید سطح مورد نظر شیب دار و یا با زهکشی مناسب زیرسازی شود تا آبی که از روی چمن به سطح زیری نفوذ می کند از محیط خارج شود و موجب پوسیدگی و از بین رفتن چمن مصنوعی نشود.

چمن مصنوعی ساری

چمن پوشش سبز رنگی است که به طور طبیعی در مناطق دارای شرایط مساعد رشد می کند با پیشرفت تکنولوژی چمن های مصنوعی برای سرسبز جلوه دادن محیط هایی پدید آمدند که از قابلیت رشد چمن طبیعی برخوردار نبودند. استان هایی با آب و هوای گرم و خشک شرایط پرورش طبیعی چمن را دارا نیستند. استفاده از چمن مصنوعی مشکی می‌تواند با اضافه کردن رنگ سبز جلوه زیبایی به محیط باغ ها یا حیاط خانه ها بخشیده و به ساختن فضاهای طبیعی کمک قابل توجهی نماید.

شهر ساری یکی از سرسبزترین مناطق کشور محسوب می شود اگر می خواهید در تمام فصول سال چمنی خوش رنگ و زیبا داشته باشید استفاده از چمن مصنوعی ساری می تواند تمام نیازهای شما را مرتفع کند‌. به کار بردن این محصول در محیط های باز می تواند زیبایی این مناطق را دو چندان نموده و شما را از مشکلات نگهداری چمن طبیعی برای همیشه رها کند.

مزیت های جایگزین کردن این محصول با چمن طبیعی باعث شده استقبال گسترده‌ای از استفاده این محصول صورت بگیرد. کاهش هزینه ها و عدم نیاز به ابزار یا نیروی انسانی برای نگهداری چمن مصنوعی موجب محبوبیت این محصول شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت خرید چمن مصنوعی چمن مصنوعی ساری رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت خرید چمن مصنوعی چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست