Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:00:24 GMT

اجرای بالغ بر 2 هزار متر مربع نهر و کانیو در منطقه 17

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۳۱۸

اجرای بالغ بر 2 هزار متر مربع نهر و کانیو در منطقه 17

شنگی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله ای، اقدام به جدول گذاری و احداث نهر و کانیو به متراژ ۲۳۵۰ متر طول در سطح نواحی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منقطه، گفت: معاونت فنی و عمرانی این منطقه ، در راستای بهبود بخشیدن به سیستم جمع آوری آبهای سطحی ، پیشگیری از خطرات ناشی از آبگرفتگی در معابر، افزایش زیبایی بصری سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان با رویکرد توسعه محله ای، اقدام به جدول گذاری و احداث نهر و کانیو به متراژ ۲۳۵۰ متر طول در سطح نواحی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این عملیات در شهرداری ناحیه یک واقع در خیابان شهید قدرت پاکی کوچه های فرخ بلاغی، چالی، احمدی و همچنین کوچه ششم خیابان آقا نوری به طول ۵۰۰ متر انجام شده است.
شهردار منطقه اظهار کرد: این عملیات عمرانی  در ناحیه 2 در خیابان شهید داود سلامت ، کوچه های بابالوئی، پیشگر و طهان پور، کوچه لطفی یکم واقع در خیابان فرد محمدی، ضلع غرب خیابان باقری، خیابان مسجد حد فاصل خیابان داود سلامت و شاهرخی و ضلع شرقی کوچه فیروزی  به متراژ ۱۱۵۰ متر طول اجرا شده است.
شنگی گفت: عملیات عمرانی جمع آوری و احداث نهر و کانیو در ناحیه 3 در خیابان مهدوی و برادران مقدم ، حدفاصل خیابان تشیع و کوچه محمدی و خیابان شهسوار جنوبی تا خیابان رسول فلاحی به متراژ ۷۰۰ متر طول انجام شده است.
گفتنی است این عملیات از ابتدای هفته گذشته شروع شده و ادامه آن بر اساس جدول زمان‌بندی و پیش بینی این معاونت، درهفته های آتی ادامه خواهد داشت.

منبع: دانا

کلیدواژه: نهر و کانیو متر طول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد