Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز یک‌شنبه در پنجمین روز از هفته دولت در جریان سفر به شهرستان نهاوند از پروژه‌ نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری این شهر بازدید کرد.

وی دراین بازدید خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند تا سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان داده می‌شود.

قاسمی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن نهاوند، پیشرفت فیزیکی بالایی داشته و مشکل‌ تامین زمین در سایر شهرستان‌ها در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

استاندار همدان افزود:  مساله تامین زمین در شهرستان نهاوند به سرعت حل شد، و تنها تعدادی از آن‌ها باقی مانده که بنا داریم زمین‌هایی را به شکل واگذاری و با ارائه تسهیلاتی که دولت مقرر کرده، در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند، در سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان داده می‌شود.

دیدار استاندار همدان با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

 استاندار همدان همچنین در جریان سفر به شهرستان نهاوند، ضمن حضور در منزل حاج حسین طاهری جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاسمی فرزاد در این دیدار با اهدا لوح تقدیر ضمن تجلیل از مقام ایثارگران و جانبازان فداکار ۸سال دفاع مقدس، آنان را افتخار این سرزمین و مردم ایران اسلامی دانست و از آنها به عنوان سند افتخار ملت یاد کرد.

 حاج حسین طاهری از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، و ساکن در شهرستان نهادند است.

 قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز و در پنجمین روز از هفته دولت و به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در هفته دولت و تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به شهرستان نهاوند سفر کرد.

استاندار همدان در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان نهاوند قرار گرفت.

استاندار همدان در ادامه این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند به مقام شامخ شهدای این شهرستان از جمله شهید والامقام حاج میرزا سلگی ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت ۶۱ پروژه با اعتباری حدود ۶۵۹ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند به افتتاح و یا کلنگ زنی می رسد.

بهره برداری از ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان همدان آغاز می شود، همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان نیز طی این هفته در استان آغاز شده است.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت نهاوند استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت نهاوند استانداری همدان هفته دولت نهاوند استانداری همدان استاندار همدان شهرستان نهاوند قاسمی فرزاد هفته دولت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۵ پایگاه امدادی در استان در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محمد قدمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشگیری از کم کردن حوادث احتمالی در استان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع حوادث جمعیت هلال‌احمر لرستان، در کنار ستاد مدیریت بحران استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: در لرستان ۱۵ پایگاه امدادی در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای تامین این اعتبار درخواست داریم مدیریت بحران کشور همکاری لازم را با جمعیت هلال‌احمر کشور داشته باشد.

قدمی بیان کرد: همچنین علاوه بر پایگاه‌های مذکور، پنج پایگاه امدادی دیگر مورد نیاز استان است و البته از محل اعتبارات استانی مدیریت بحران رقم اندکی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: برای برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پنج پایگاه امدادی به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است و هم‌اکنون بین ۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: همچنین نیازمند اعتباراتی برای تجهیزات انفرادی هستیم.

قدمی در ادامه با بیان اینکه فضای فیزیکی که در اختیار داریم نسبت به جمعیت هر شهرستان دو درصد است، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها همچون رومشکان، چگنی و معمولان انبار اقلام نداریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد