Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب عصر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی دو پروژه در بندر دیر اظهار داشت: در راستای توسعه بنادر استان بوشهر موضوع توسعه متوازن بنادر تجاری استان در دستور کار قرار گرفت و از سال گذشته مطالعات طرح جامعه این بنادر مصوب و اجرای آن پیگیری شد.

وی افزود: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر توسط اداره کل بنادر و محوطه سه هکتاری آن توسط بخش خصوصی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اهمیت تجارت با کشور قطر، تاکید کرد: بندر دیر از نظر مسافت دریایی کمترین مسافت با بندر الرویس کشور قطر دارد و بازاری برای این بندر فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این سازمان موضوع توسعه بندر دیر و کنگان و سایر بنادر جنوبی و شمالی استان را در دستور کار قرار داده است که شاهد رونق بیش از پیش این بنادر خواهیم بود.

پروژه نصب دستگاه ایکس ری در راستای کنترل ورود و خروج کالاهای ترانزیتی با اعتبار هزار میلیارد ریال با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در بندر دیر افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی چهار پست اسکله رمپ به طول ۱۲۹ متر با اعتبار هزار میلیارد ریال آغاز شد که در مدت ۱۸ ماه اجرایی می‌شود.

پروژه پایانه بندری و محوطه سازی بندر دیر هم با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال با مساحت سه هکتار کلنگ زنی شد که در مدت دو سال توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

ظرفیت این پایانه ۵۰۰ هزار تن شامل عملیات زیرسازی و تسطیح و آسفالت و تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا است.

کد خبر 5575565

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر دیر بوشهر بنادر و دریانوردی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی شهرستان دیر هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان اربعین 1401 دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل استان بوشهر بندر دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان