Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هلند اعلام کرد شمار کشته شدگان برخورد کامیون اسپانیایی با افراد محلی حاضر در یک رستوران در هلند به ۶ نفر افزایش یافته است.

به گزارش یکشنبه شب ایران اکونومیست از الجزیره، کامیون اسپانیایی شب گذشته (شنبه) از جاده روستای نیو - بیجرلند در ۳۰ کیلومتری جنوب روتردام خارج شد و با افراد محلی حاضر در یک رستوران برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس هلند در ساعات ابتدایی این حادثه مرگ دست کم دو نفر را پس از ورود خودرویی سنگین به داخل سالن یک رستوران پر رفت و آمد تائید کرده بود.

حال پس از ۲۴ ساعت از این حادثه پلیس هلند اعلام کرد که تعداد قربانیان این تصادف به ۶ نفر افزایش یافته است که از این تعداد سه زن ۲۸، ۳۲ و ۷۵ ساله و سه مرد ۴۱، ۵۰ و ۶۲ ساله که همگی اهل منطقه بودند در این حادثه جان باختند.

همچنین به گفته پلیس هلند حال یکی از مجروحان هم وخیم گزارش شده و وی در بیمارستان بستری است.

میرجام بوئرز سخنگوی پلیس گفت: «اکنون ۶ کشته و هفت زخمی داریم که حال یکی از مصدومان پس از تصادف روز گذشته وخیم است. ما هنوز در حال بررسی هستیم که ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است.»

عکس‌های گرفته شده از صحنه تصادف نشان می‌دهد که کامیون متعلق به شرکت ال موسکا واقع در اسپانیا است.

ویلم الکساندر پادشاه هلند و ملکه این کشور ماکسیما در پیامی رسمی اعلام کردند که از این حادثه غم بار شوکه شده‌اند.

مارک روته نخست وزیر هلند نیز این حادثه را تسلیت گفته است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هلند ، اسپانیا ، الجزیره

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هلند اسپانیا الجزیره پلیس هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت