Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه ضمن بازدید از نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: پروژه آب غدیر که بهره‌برداری آزمایشی آن آغاز شده است، ۵۲ درصد آب خوزستان را تأمین می‌کند و به زودی آب با کیفیت به خانه‌های مردم سرازیر می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌هایی در زمینه تسریع اجرای پروژه‌های راه‌سازی برای اتصال خوزستان به استان‌های مرکزی و شرقی در حال انجام است که باعث توسعه استان از نظر گردشگری و دیگر بخش‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان بیان کرد: مراحل اجرایی تجهیز و تکمیل بیش از ۱۰ بیمارستان، بهره‌برداری از مگا آی‌سی‌یو بیمارستان گلستان و بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی علوی آبادان که بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده و بخش دیگر آن نیز آماده بهره‌برداری از است از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه خانه هنرمندان نیز آماده بهره‌برداری است، افزود: در حوزه اشتغال نیز ۳۰ هزار میلیارد ریال در غالب تبصره ۱۸ قانون بودجه در اختیار توسعه صنایع و واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی و صنعتی قرار گرفت؛ همچنین ۲۰ هزار میلیارد ریال اخیراً به خوزستان اختصاص یافته که به صورت قرض‌الحسنه پشتیبانی تولید و اشتغال استان خواهد بود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: ۱۶۲ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد خوزستان در سال جاری فعال و باعث اشتغال شدند که در مجموع ۲۰ هزار شغل جدید در سال جاری ایجاد شده و تا پایان سال جاری این آمار نزدیک به ۶۰ هزار شغل خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۲۲ هزار شغل ایجاد شده ادامه داد: در زمینه‌های مختلف مانند سرمایه‌گذاری در نفت، گاز و صنایع مرتبط و تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش صنعت و کشاورزی نیز مورد حمایت می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: حدود ۲۵ درصد از اعتبارات مصوبات سفرهای هیئت دولت و رئیس جمهور به استان‌های کشور به خوزستان اختصاص یافته است.

خلیلیان از آماده بودن یک طرح شیلات در هندیجان خبر داد و عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای دولت در یکسال گذشته مایحتاج خانوار و مواد غذایی نیز عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از دو میلیون نفر زائر از طریق مرزهای خوزستان در اربعین حسینی شرکت کنند، اضافه کرد: نصب مه‌پاش، ساماندهی پارکینگ و حمایت از مواکب و بهبود امکانات زیرساختی از دیگر اقدامات انجام شده برای اربعین حسینی است.

استاندار خوزستان گفت: زائران می‌توانند از شهرهای مختلف به وسیله قطار به خرمشهر سفر کرده و بعد از آن به وسیله ریل باس به شلمچه رفته و با وسایل نقلیه مانند اتوبوس و نظایر آن به بصره بروند.

کد خبر 5575585

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان هفته دولت اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور به خوزستان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان اربعین 1401 دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل استاندار خوزستان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد