Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: فاز اول مجموعه باغ موزه دفاع مقدس قزوین دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت عصر یکشنبه در مراسمی با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، عباس کاظمی فرماندار، مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و سرهنگ محمد امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، 504 طرح برقرسانی در استان قزوین به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیری مقدم در این مراسم که در تپه نورالشهدا برگزار شد اظهارداشت: باغ موزه دفاع مقدس در 17 هکتار زمین در حال احداث است و فاز اول آن در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی بیان کرد: این مجموعه در ضلع جنوبی یادمان شهدا در بوستان باراجین ساخته می شود و امسال ساختمان اداری و گالری سرپوشیده آن افتتاح خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان قزوین یادآورشد: فاز اول این مجموعه 6 هزار مترمربع مساحت دارد و پس از تکمیل بخش اول سایر مجموعه ها نیز به آن اضافه خواهد شد.

سرهنگ امیری مقدم اظهارداشت: فاز دوم این مجموعه میادین شمالی، میدان پرچم و میدان دستاوردهاست و در فاز سوم نیز میادین جنوبی و در فاز چهارم سالن آمفی تئاتر به ظرفیت یک هزار نفر پیش بینی شده است.

وی گفت: خدمت به شهدا یک رسالت همگانی است و تامین زیرساخت برای مجموعه هایی که مربوط به شهداست حرکتی انقلابی و جهادی است که دعای خیر را بدنبال دارد.

سرهنگ امیری مقدم تصریح کرد: با افتتاح پست هوایی برق در این مجموعه گام مهمی برای تامین نیزاهای آینده این مجموعه برداشته شد که جای قدردانی دارد.

وی اظهارامیدواری کرد با تکمیل این مجموعه در دو تا سه سال آینده فضایی مناسب برای به تصویر کشیدن فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات دوران جنگ در استان مهیا شود تا جوانان با ارزشهای انقلاب و جنگ آشنا شوند.

در ادامه شرکت کنندگان در این مراسم از باغ موزه دفاع مقدس قزوین که در ضلع جنوبی تپه نورالشهدا در دست ساخت است بازدید کردند. 

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد