Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:31:47 GMT

برقراری خط پروازی جدید از ۱۱ شهریور در فرودگاه نوشهر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۳۲۹

برقراری خط پروازی جدید از ۱۱ شهریور در فرودگاه نوشهر

 سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: براساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی و در اجرای منویات استاندار مازندران مبنی بر توسعه مسیرهای پروازی و صنعت گردشگری استان و موافقت‌های صورت گرفته بین سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان ،از ۱۱ شهریور ماه همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مسیر پروازی مسقط ـ  شیراز  ـ نوشهر و بالعکس دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر، نخستین پرواز در مسیر مذکور در راستای اتصال و ارتباط کشور عمان به خطه سرسبز شمال و بهره‌گیری گردشگران عمانی از طبیعت خداوندی شمال کشور انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه فرودگاه‌های استان مازندران با اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه، آمادگی لازم  جهت برقراری پرواز به مسیرهای مختلف را دارد، اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم شاهد برقراری پرواز در مسیرهای دیگر کشور ازطریق فرودگاه‌های استان باشیم.

وطن خواه گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات و اقدامات صورت گرفته توسط مسؤولان ارشد استانی و حمایت‌های مقامات ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ مرز هوایی رامسر باشیم که این اقدام، گام موثر و مبارکی در راستای ایجاد و توسعه پروازهای خارجی و بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های مازندران ایجاد خط پروازی استان مازندران صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی