Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عباس نجفی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک، عنوان کرد: این حادثه در ساعت های ابتدایی بامداد امروز رخ داد و بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹دقیقه از سوی مرکز اورژانس ،۶ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه های عملیاتی هفتکل ، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با بکارگیری ۴ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان،افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۲۸ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.این حادثه خوشبختانه فوتی نداشت.

نجفی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد:پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی،رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی میتواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفتکل غیزانیه واژگونی اتوبوس امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت