Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:42:54 GMT

کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۶۶۶

کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت

شهردار مراغه گفت: کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت انجام شد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: ️کلنگ احداث مسیر سلامت طی آئینی در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

وی افزود: اجرای مسیر سلامت به عنوان فاز چهارم ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی چای با توجه به توریستی بودن این منطقه و در راستای توسعه گردشگری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: این طرح در دو فاز از پل دخیل تا تاج سد علویان به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا شده است که فاز نخست آن به طول یک هزار و ۲۵۰ متر امسال و باقی مانده این‌مسیر سال آینده اجرایی می‌شود.

مقتومی با بیان اینکه کل مسیر واقع شده در این طرح ۲۵۰ هزار مترمربع است، تصریح کرد: ۱۳۸ هزار مترمربع مسیر فضای رودخانه‌ای است که با اجرای آن در قالب مسیر گردشگری، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و رفاهی، چهار هکتار به فضای سبز شهری افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، یک هزار مترمربع فضای ورزشی، ۴۰۰ مترمربع فضای خدماتی، ۵۰ متر فضای مدیریتی، ۴۰ مترمربع سرویس‌های بهداشتی، ۱۶ هزار متر دیوار چینی، ۲۰ هزار متر جدول‌گذاری و ۴۵ هزار مترمربع سنگ‌فرش اجرا می‌شود.

شهردار مراغه گفت: با اجرای طرح مسیر سلامت شهروندان این شهرستان و گردشگران سایر شهرها از توسعه گردشگری و امکانات رفاهی ایجاد شده بهره‌مند می‌شوند.

مقتومی تاکید کرد: می‌توان در کنار اجرای این طرح، پیوست فرهنگی را در قالب نمایش آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان ایجاد کرد.

کد خبر 600490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراغه شهردار مراغه شهرهای ايران جاده سلامت تخصیص اعتبار هفته دولت 1401 شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احداث مسیر سلامت هزار مترمربع هفته دولت هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود