Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر عباس نجفی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک، عنوان کرد: این حادثه در ساعت های ابتدایی بامداد امروز رخ داد و بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹دقیقه از سوی مرکز اورژانس ،۶ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه های عملیاتی هفتکل ، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با بکارگیری ۴ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان،افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۲۸ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.این حادثه خوشبختانه فوتی نداشت.

نجفی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد:پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی،رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی میتواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین