Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت اجرای کامل پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان بار ترافیک منطقه ۱۴ و ترافیک عمومی منتقل می‌شود، همچنین مشکلاتی که در خصوص مباحث ایمنی در آن منطقه وجود دارد، نیز به اتمام می‌رسد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان، اظهار کرد: اقداماتی در خصوص این پروژه در دوره جدید آغاز شده و در حال حاضر حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان انجام و دیواره‌ها کار شده است، ادامه داد: امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد، لذا در تلاش هستیم تا طول زمان بهره‌برداری کاهش یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان، اعتبار تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان برای پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان در نظر گرفته شده که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آن توسط شهرداری مرکزی و ۲۰ میلیارد تومان آن توسط شهرداری منطقه ۱۴ اختصاص یافته است.

وی گفت: کل پروژه به اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان نیاز دارد که تأمین اعتبار شده است، به صورت کلی برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی مشکلی نداریم و تلاش می‌کنیم در موعد مقرر و طبق وعده‌ای که به مردم داده شده است، این پروژه‌ها را به پایان برسانیم.

قربانی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار شهر، اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه در منطقه کم برخوردار واقع شده، شهرداری مرکزی بخش عمده تأمین اعتبار این پروژه را برعهده گرفته است تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای کامل پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان بار ترافیک منطقه ۱۴ و ترافیک عمومی منتقل می‌شود، همچنین مشکلاتی که در خصوص مباحث ایمنی در آن منطقه وجود دارد، نیز به اتمام می‌رسد.

کد خبر 600107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ابوالفضل قرباني عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان نایب رئیس شورای شهر تقاطع غیرهمسطح خیابان تابان خیابان آسمان ترافيک ايمني شهري پروژه عمرانی تامين اعتبار مناطق محروم مناطق کم برخوردار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز