Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برگزاری جلسه کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛  سید حامد قدس علوی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات واصله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تخلفات و شکایات گفت: از عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور عدم رعایت موارد اصول حاکم بر دفاتر مصوبه شماره 2 جلسه 317 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و عدم رعایت سقف تعرفه خدمات، اخذ وجوه مازاد برتعرفه ابلاغی، ارائه خدمات در خارج از محل دفترپیشخوان، عدم همکاری با بازرسان سازمان، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر و عدم نصب تعرفه های دستگاههای خدمت دهنده بوده است که پس بررسی در جلسه با متخلفان مطابق مصوبه فوق برخورد قانونی لحاظ خواهد شد.
دبیرشورای راهبردی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد: پس از بحث و بررسی دقیق موضوع تخلف و اسناد و مدارک واصله و دفاع دارنده پروانه و شاکی یا حسب مورد نماینده دستگاه خدمات دهنده و جمع‌بندی نظرات اعضا، مطابق فصل چهارم مصوبه فوق نسبت به صدور رای بدوی که شامل اخطارکتبی، امتیاز منفی، تعلیق خدمات، جریمه نقدی و لغو پروانه اقدام خواهد شد.
قدس علوی افزود: دفاتری که در ارزیابی سالانه امتیاز منفی دریافت نکرده باشند در واگذاری خدمات جدید در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان علم و فناوری جلسه تخلفات جریمه نقدی هفته دولت دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر گلستان امتیاز منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.   عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.   معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری