Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از تولیدات صنایع دستی استان مربوط به شهرستان تویسرکان است، گفت: پس از باغداری و کشاورزی بیشترین اشتغال این شهرستان در حوزه صنایع دستی است.

به گزارش ایسنا، حسین افشاری یکشنبه ۶ شهریورماه در مراسم افتتاحیه خانه بومگردی آرتیمان، بیان کرد: محور توسعه شهرستان تویسرکان در سه بخش است که یکی از آن‌ها میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افزایش سطح درآمد باعث جذب نیروی جدید می‌شود، افزود: اگر درآمد مردم تامین نشود مهاجرت به مرکز استان صورت می‌گیرد و اگر می‌خواهیم جمعیت را در شهرستان‌ها حفظ کنیم باید
درآمد آنها افزایش یابد.

افشاری با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ اثر شناسایی شده در شهرستان تویسرکان وجود دارد که افزون بر ۱۰۰ اثر ثبت ملی شده است، تصریح کرد: این شهرستان در رتبه دوم جاذبه‌های ثبتی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از تولیدات صنایع دستی استان مربوط به شهرستان تویسرکان است، گفت: پس از باغداری و کشاورزی بیشترین اشتغال شهرستان در حوزه صنایع دستی است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه صنایع دستی تویسرکان نیاز به معرفی و فراهم شدن بسترهای فروش دارد، اظهار کرد: یک سوم نمایشگاه صنایع دستی همدان در روزهای آینده به صنایع دستی تویسرکان اختصاص داده شده است‌.

افشاری با اشاره به اینکه باید به دنبال ماندگاری گردشگر در شهرستان تویسرکان باشیم، مطرح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی‌ها در سال‌های اخیر مورد اقبال گردشگران قرار گرفته و باید به دنبال ایجاد اینگونه‌ محیط‌های جذاب برای جذب گردشگر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مبل و منبت منبت شهرستان تویسرکان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان