Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ میز خدمت فرمانداری کرمانشاه یکشنبه شب با حضور سرپرست فرمانداری کرمانشاه و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان های حمایتی در محله کم‌برخوردار کرناچی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در این ارتباط با بیان اینکه پیش از برپایی میز خدمت، از مناطق مختلف محله کرناچی بازدید شد، گفت: در این بازدید که با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محرومیت‌زدایی از این محله انجام شد و مشکلات مختلف این محله از جمله موضوعات زیرساخت بررسی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «ابراهیم رحیمی‌زنگنه» ماهیت برگزاری میز خدمت در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه را دیدار با مردم دانست و افزود: رئیس‌جمهوری در یک سال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو پرداخت و مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان نیز این منش را در دستور کار قرار داده‌اند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دیدار با مردم، آگاهی از مشکلات آنها است تصریح کرد: در این دیدارها که با استقبال مردم همراه است، آنها بدون تکلف و در حضور مدیران از مشکلات خود و محله محل سکونت خود گفتند و اگر گلایه‌ای دارند به حق است.

دکتر رحیمی‌زنگنه با اشاره به الحاق محله کرناچی به کرمانشاه در یک دهه گذشته بیان کرد: این محله با وجود خدمات انجام شده همچنان دارای مشکلاتی از جمله مشکلات زیرساختی است که با کمک دستگاه‌های اجرایی این مشکلات در یک بازه زمانی مشخص برطرف خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شأن مسئولان خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات بیان شده از سوی امام جماعت مسجد سادات کرناچی، مدیران گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محله و سایر مردم از طریق فرمانداری کرمانشاه تا برطرف شدن پیگیری می‌شود.

دکتر رحیمی زنگنه از اختصاص بازه زمانی برای برطرف شدن مشکلات مردم خبرداد و گفت: براساس پیگیری فرمانداری و اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای مشکلات مردم این محله یک بازه زمانی مشخص خواهد شد تا مردم محلی از خدمات مسئولان آگاه شوند و دستگاه مسئول هم اقدامات محوله را پیگیری کند.
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در این محله در سایر محلات نیز وجود دارد بیان کرد: معضل معتادان متجاهر در سایر محلات نیز همچون محله کرناچی وجود دارد که با پیگیری فرمانداری کرمانشاه مکانی برای جمع‌آوری این افراد اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه مشکلاتی همچون تکمیل فاضلاب محله، کمبود فضای آموزشی، انجام روکش آسفالت معابر و کوچه‌ها، افزایش فضای سبز و تجهیز بوستان محله از سوی ساکنان محله کرناچی بیان شد و یکی از پیشنهادهای اهالی نیز ساخت پلی بین محله کرناچی و الهیه بود که بسیاری از مشکلات تردد اهالی را برطرف می‌کند.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که در هشت منطقه شهری سکونت دارند و براساس آمارهای رسمی حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم ساکن در این کلانشهر در محلات حاشیه نشین زندگی می کنند.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی فرمانداران کرمانشاه دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی فرمانداران کرمانشاه آسیب های اجتماعی فرمانداران کرمانشاه دولت سیزدهم سرپرست فرمانداری کرمانشاه میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند