Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 21 بر ضرورت رفع موانع و تسهیل فرآیندهای ساخت‌و‌ساز برای سرمایه‌گذاران و ایجاد بسترهای حمایتی از سوی مدیریت شهری برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، در جلسه مشترکی که با حضور حسین کاشانی پور شهردار منطقه 21 و مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، از اعلام آمادگی سازمان نوسازی برای ساخت سرانه های خدماتی مورد نیاز ساکنان منطقه 21 و برنامه ریزی همزمان فعالیت، سکونت و خدمات در صورت معرفی زمین از سوی شهرداری این منطقه خبر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کاشانی شهردار منطقه ٢١ در این نشست با بیان اینکه ساخت و ساز در منطقه 21 توجیه ندارد، بر ضرورت رفع موانع موجود و تسهیل فرآیندهای ساخت و ساز و نوسازی برای سرمایه گذاران با هدف رونق و توسعه نوسازی در این منطقه تأکید کرد.
وی افزود: شهرداری، یک نهاد مردمی است و ما پیگیر اخذ مصوبات لازم برای تسهیل امور نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده و همچنین ایجاد بسترهای حمایتی مورد نیاز برای استقرار شرکت های دانش بنیان نوپا در این منطقه هستیم و در این مسیر نیاز به کمک و همراهی سازمان نوسازی شهر تهران و دیگر نهادهای مسئول داریم.
کاشانی پور ادامه داد: در صورتی که موانع موجود رفع و هموار شود، امکان ساخت و ساز و تولید مسکن بیش از ظرفیت تعهد شده در منطقه 21 در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن وجود دارد.
مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) درخصوص مسکن، تصریح کرد: دلیل حضور ما در مناطق، پیگیری و رفع مشکلات و موانع نوسازی از جمله مشکلات مربوط به تراکم، پهنه بندی، مشکلات ثبتی، حقوقی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای تسریع در روند نوسازی است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت اعطای مشوق‌ها و تسهیلات ویژه به منظور ترغیب و تشویق ساکنان بافت های فرسوده و سرمایه گذاران جهت ورود به نوسازی، ابراز امیدواری کرد که پس از ابلاغ بسته های جدید تشویقی، اتفاقات مثبتی در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و تولید مسکن در سطح مناطق رقم بخورد.
به گزارش آریا، در این نشست مشترک، املاک مناسب جهت اجرای مصوبات ساخت مسکن در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت در منطقه 21 معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایجاد بسترهای حمایتی مدیریت شهری برای استقرار شرکت های دانش بنیان نوپا سازمان نوسازی شهر تهران ساخت و ساز منطقه 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری