Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری آریا-رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی، حکیم فرزانه و چهره ماندگار حوزه و دانشگاه حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت. متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
درگذشت عالم ربانی، حکیم فرزانه و چهره ماندگار حوزه و دانشگاه حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی موجب تاسف و تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن مجتهد پارسا چه در سال‌های مبارزات انقلابی و چه در سال‌های بعد از انقلاب همواره از یاران صدیق امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و با برعهده داشتن سرپرستی و امامت جماعت تکیه و مسجد جامع نیاوران، نقشی سترگ در تربیت جان‌های آماده جوانان، ­بنیانگذاری فعالیت‌های فرهنگی و خیریه و تاسیس مراکز آموزش حکمت اسلامی ایفا کرد. ایشان همچنین در زمینه ترویج معارف حقه اسلام و آموزش حکمت ناب اسلامی با تالیف آثار متعدد و گرانسنگ و تربیت و راهنمایی شاگردان برجسته، نقشی بی‌بدیل در روشن نگاه داشتن چراغ حکمت ناب اسلامی ایفا نمود.
این ضایعه را به پیشگاه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، عموم دوستداران و شاگردان ایشان به خصوص در دانشگاه امام صادق علیه السلام، اهالی شریف تهران در محلۀ نیاوران و بیت مکرم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و حشر با ابا عبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت