Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:20:56 GMT

امیدآفرینی از اهداف رسانه‌های انقلابی شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۶۷۰

امیدآفرینی از اهداف رسانه‌های انقلابی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار منصور زمانی امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه رسانه در دنیای کنونی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اظهار کرد: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است لذا در برای موفقیت در این جنگ نابرابر باید از همه ظرفیت رسانه‌ای در کشور به ویژه رسانه‌های انقلابی بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی جنگ کنونی جهان را جنگ روایت‌ها از طریق وارونه جلوه دادن دستاوردها دانست و گفت: استکبار از طریق ۲ هزاروپانصدرسانه متعلق به خود در حال پمپاژ خبری علیه ملت ایران و به روش وارونه جلوه دادن دستاوردهای این نظام مقدس است، لذا در این راستا نقش رسانه ملی به ویژه صداوسیما در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است. 

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین توسط رسانه‌های انقلابی و صداوسیما بیان کرد: مردم صداوسیما را جزئی از خود می‌دانند به این منظور باید با ساخت برنامه‌های مختلف در راستای جهاد تبیین به این توصیه و دستور مقام معظم رهبری توجه ویژه کرد. 

زمانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را امید آفرین دانست و افزود: در طول ۴۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی انواع دستاوردها از جمله دستاوردهای نظامی، پزشکی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و مسکن داشته است، لذا صداوسیما به مانند گذشته باید این دستاوردها را برای مردم بازگو کند تا منجر به افزایش امید در جامعه شود. 

وی با بیان اینکه امیدآفرینی با محوریت حل مشکلات مردم باید یکی از اهداف صداوسیما و رسانه‌ها در کشور باشد، تصریح کرد: هرسال رهبر معظم انقلاب با محوریت حل مشکلات مردم شعار سال را انتخاب می‌کنند لذا ما به دنبال پای کار آمدن تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال هستیم. 

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در ایام کرونا صداوسیمای مرکز گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان نگذاشتند چراغ یادواره‌های شهدا در استان خاموش شود، گفت: تعداد ۶۰ یادواره شهدا به صورت زنده و تلویزیونی در ایام کرونا از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شد که در سطح کشور بی‌نظیر بود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، اظهار کرد: صداوسیمای مرکز گیلان همواره تعامل خوبی با ارگان‌های نظامی به ویژه سپاه قدس گیلان داشته و دستاوردهای این نهاد به بهترین نحو در شبکه استانی باران و شبکه‌های ملی پخش می‌شود. 

محمدباقر باقرزاده با تأکید بر اقدامات امید آفرین نیروهای مسلح به ویژه سپاه در کشور گفت: اقدامات سپاه و دیگر نیروهای مسلح در کشور امید آفرین بوده و اقدامات این نهاد انقلابی در زمینه‌های مختلف از جمله کمک مؤمنانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار ارزشمند است و تمامی این اقدامات توسط صدا و سیما ظبط و پخش می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گیلان جمهوری اسلامی نیروهای مسلح مرکز گیلان نظام مقدس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه و ارتباط گیری خبرنگاران و رسانه‌ها با تولید به نفع صنعت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اهمیت بکارگیری تشکل‌های کارگری بیان کرد: تشکل‌های کارگری بستری مناسب برای گره گشایی مشکلات و مسائل این اقشار زحمت کش است.

آقاجانی با اشاره به فعالیت شرکت‌های داروساز در گیلان اضافه کرد: کارخانجات داروسازی مستقیم با درمان و سلامت مردم در ارتباط هستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی از صدور دادنامه برای حدود ۱۵ هزار پرونده در گیلان خبر داد و افزود: در حوزه نظارت‌ها بیش از ۱۲ هزار بازرسی از کارخانجات و واحدهای تولیدی در گیلان صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم نظارت بر حق و حقوق کارگران بیان کرد: بیش از ۴۴ هزار نفر ساعت دوره آموزش ایمنی در گیلان برگزار شده است.

آقاجانی از معرفی ۱۵۰ کارفرمای متخلف در گیلان خبر داد و اضافه کرد: کاهش حدود ۱۱ درصدی در حوزه حوادث کارگری را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات کارگری و کارفرمایی افزود: اقدامات خوبی با حضور کارشناسان رسمی دادگستری در راستای حل مشکلات و اختلافات کارگری صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی شده در این استان خبر داد و اضافه کرد: در این طرح‌ها کارگران بر اساس توانایی‌ها و ویژگی‌های شغلی حقوق متناسب با شغل خود را پیدا می‌کنند.

آقاجانی با تاکید بر لزوم ارتقای آموزشی در بین کارگران بیان کرد: کلاس‌های آموزشی مختلفی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه کارگری اعم از طلاق و اعتیاد برگزار می‌شود.

وی از ایجاد ۳۵ هزار شغل در گیلان خبر داد و افزود: سال گذشته تعهد اشتعال در گیلان ۳۲ هزار نفر بود که ۳۵ هزار شغل ایجاد شد.

آقاجانی با بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغلی که ثبت شده ناشی از صدور پروانه‌ها بوده است، گفت: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در اولویت گیلان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان بیان کرد: ۴۴ درصد نرخ مشارکت اقتصادی نشان دهنده جامعه امیدوار و پویا در استان است.

کد خبر 6092147

دیگر خبرها

  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید