Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی گفت: اساس مذاکرات برجامی برای دفع اتهامات و گرفتن بهانه از دشمن است که مرتب علیه کشور اخبار و مدارک ادعایی را مطرح می کند.

وی اظهار داشت: تحریم هایی که به این بهانه وضع شده باید با مذاکرات برجام لغو می شده است و اکنون نیز هدف از مذاکرات این است که تحریم ها لغو شود و مردم ایران از مزیت اقتصادی آن انتفاع حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، کلنگ زنی طرح تولید کاغذ از سنگ در ازنا، افتتاح تصفیه خانه منطقه ویژه اقتصادی ازنا، بهره برداری از پنج کیلومتر مسیر چهارخطه ازنا - شازند از برنامه های سفر محمد اسلامی می‌باشد.

همچنین حضور در گلزار شهدای الیگودرز، افتتاح پارک خانواده، افتتاح ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلنگ زنی پروژه آلیاژ فخر الیگودرز با ظرفیت هفت هزار تن و بهره برداری از طرح آبیاری نوین در سطح ۱۴۰ هکتار اراضی شهرستان الیگودرز از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی خواهد بود.

۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو تحریم ها لغو برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»