Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه با حضور سرپرست فرمانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در مسجد سادات محله کرناچی برگزار شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله حاشیه نشین کرناچی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های حمایتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از برپایی میز خدمت از مناطق مختلف محله کرناچی بازدید شد، افزود: در این بازدید که با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محرومیت‌زدایی از این محله انجام شد، مشکلات مختلف محله کرناچی از جمله موضوعات زیرساخت بررسی شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه ماهیت برگزاری میز خدمت در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه را دیدار با مردم دانست و خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری در یک سال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو پرداخت و مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان نیز این منش را در دستور کار قرار داده‌اند.

ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دیدار با مردم آگاهی از مشکلات آنها است، تصریح کرد: در این دیدارها که با استقبال مردم همراه است آنها بدون تکلف و در حضور مدیران از مشکلات خود و محله محل سکونت خود گفتند و اگر گلایه‌ای دارند به حق است.

وی با اشاره به الحاق محله کرناچی به کرمانشاه در یک دهه گذشته، بیان کرد: این محله با وجود خدمات انجام شده همچنان دارای مشکلاتی از جمله مشکلات زیرساختی است که با کمک دستگاه‌های اجرایی این مشکلات در یک بازه زمانی مشخص برطرف خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شأن مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات بیان شده از سوی امام جماعت مسجد سادات کرناچی، مدیران گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محله و سایر مردم از طریق فرمانداری کرمانشاه تا برطرف شدن پیگیری می‌شود.

رحیمی زنگنه از اختصاص بازه زمانی برای برطرف شدن مشکلات مردم خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری فرمانداری و اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای مشکلات مردم این محله یک بازه زمانی مشخص خواهد شد تا مردم محلی از خدمات مسئولان آگاه شوند و دستگاه مسئول هم اقدامات محوله را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در این محله در سایر محلات نیز وجود دارد، بیان کرد: معضل معتادان متجاهر در سایر محلات نیز همچون محله کرناچی وجود دارد که با پیگیری فرمانداری کرمانشاه مکانی برای جمع‌آوری این افراد اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه مشکلاتی همچون تکمیل فاضلاب محله، کمبود فضای آموزشی، انجام روکش آسفالت معابر و کوچه‌ها، افزایش فضای سبز و تجهیز بوستان محله از سوی ساکنان محله کرناچی بیان شد و یکی از پیشنهادهای اهالی نیز ساخت پلی بین محله کرناچی و الهیه بود که بسیاری از مشکلات تردد اهالی را برطرف می‌کند.

کد خبر 5575710

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه حاشیه نشینی مناطق حاشیه نشین میز خدمت هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین گناوه اردبیل فرمانداری کرمانشاه میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است