Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:59:58 GMT

فرهنگ عاشورایی نسل به نسل منتقل شده

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۷۷۱

فرهنگ عاشورایی نسل به نسل منتقل شده

حمید بهداروندی گفت: ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند، اخلاق مدیران و ستاد احیاء امربه معروف ونهی ازمنکر یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ در محل مصلای نمازجمعه شهرستان گتوند با محوریت اربعین و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

او می گوید: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی (ع) در شهرستان گتوند باید انجام شود، برای پیاده‌روی اربعین به سمت آستان مقدس محمدبن‌زید (ع) نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و تمام مسئولان باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گفت: گتوند سه موکب در مرز چذابه دارد، که عزیزان ما در آنجا فعال هستند، جلسات زیادی درخصوص کمک به مواکب با خیرین، ادارات، پتروشیمی، وزارت نفت و دیگر نهاد‌ها برگزار کردیم که کمک‌های زیادی به مواکب انجام شد و ان‌شاءالله امسال مواکب ما مشکل خاصی نخواهند داشت.

حسین اسدی پور گفت: درخصوص برگزاری پیاده‌روی اربعین در گتوند جلسات متعددی برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی، برگزار کردیم که مهم‌ترین مسئله برای ما امنیت، ترافیک و مسائل بهداشتی و سلامت است که در این مورد نیز با پلیس راهنمایی و رانندگی جلساتی برگزار کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ عاشورایی فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان