Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی به منظور توسعه تأسیسات پارس جنوبی صورت گرفته و امروز شاهد افتتاح چند پروژه درا ین منطقه خواهیم بود.

وی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم استان بوشهر اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت اعضای هیئت دولت در استان‌های مختلف حضور خواهند یافت و در برنامه‌های هفته دولت شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت با اشاره به افتتاح پروژه‌های متنوع در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مردم از برکات این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال در کشور کمبود گاز در فصل زمستان خواهیم داشت بیان کرد: در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام نشده بود و باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

اوجی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری کلان در بالادست حوزه صنعت نفت و گاز کشور تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا نگذاریم مردم دچار مشکل و کمبود از نظر تأمین گاز شوند.

وزیر نفت

صبح دوشنبه به منظور حضور در برنامه‌های هفته دولت به همراه تعدادی از مسئولان وزارت نفت با استقبال مسئولان استان بوشهر وارد فرودگاه عسلویه شد.

همزمان با روند رو به افزایش ظرفیت تولید گاز در کشور، به منظور تکمیل، بهره‌برداری بهینه و تضمین پایداری تولید گاز از تأسیسات میدان مشترک پارس جنوبی، آئین بهره‌برداری رسمی و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح تکمیلی شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت و گاز پارس با حضور جواد اوجی وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

واحد نخست پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه متمرکز پارس جنوبی، واحد مرکاپتان‌زدایی از میعانات گازی (DMC) پالایشگاه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی و پروژه انتقال میعانات گازی تولیدی از پالایشگاه‌های سایت ۲ به سایت یک پارس جنوبی از جمله این طرح‌هاست که به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط ۳۲ اینچ جدید دریایی انتقال گاز از سکوی فاز ۱۶ پارس جنوبی به پالایشگاه فازهای ۱۵ و ۱۶ به طول در مجموع حدود ۱۱۶ کیلومتر آغاز می‌شود.

کد خبر 5575735

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت عسلویه بوشهر هیئت دولت وزارت نفت شرکت ملی نفت ایران جواد اوجی پارس جنوبی صنعت نفت وزارت نفت ایران هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین گناوه اردبیل پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هواشناسی پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران از امروز پنجشنبه تا روز جمعه ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و کاهش تدریجی دما و در ارتفاعات نیز به ویژه ارتفاعات مناطق غربی با احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه باشد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی از شامگاه جمعه و روز شنبه ناپایداری‌های جوی در مازندران افزایش خواهد یافت و در ارتفاعات و مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد رگبار متناوب باران و وقوع رعد و برق خواهیم بود.

با کاهشی شدن دمای هوا در چند روز آینده مطابق جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۲ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه کاهش در روز شنبه آینده بین ۲۰ تا ۲۱، در مناطق غربی از ۲۰ تا ۲۱ به ۱۸ تا ۱۹ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۵ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بین ۱۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران نیمه ابری تا ابری، همراه با کاهش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده باران و وزش باد و در روز جمعه نیز نیمه ابری از بعدازظهر ابری، از سمت غرب استان با رگبار باران، وزش باد و با احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روز شنبه آینده ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق و در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و از اواخر وقت با کاهش ناپایداری پیش‌بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۸.۶ و دلیر چالوس با ۱۵.۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته پنج درجه کاهش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج کوتاه و باد ضعیف تا متوسط پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت