Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@22:09:56 GMT

عرضه ارز اربعین در ۹۰۰ شعبه منتخب بانک از امروز

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۸۴۳

عرضه ارز اربعین در ۹۰۰ شعبه منتخب بانک از امروز

 امتداد - مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: ارز اربعین به نرخ توافقی در ۹۰۰ شعبه منتخب بانک‌های عامل و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیر هامونی در خصوص عرضه ارز اربعین اظهار داشت: برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) برنامه‌ تدارک شده این است که افراد از شهر مبدا و استان مبدا خود ارز تهیه کنند و به روزهای آخر منتهی به اربعین نگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین منظور با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی و با هماهنگی بانک‌ها و صرافی های عضو بازار متشکل ارزی بیش از ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی را برای خدمات رسانی به مردم تجهیز کرده است. 
هامونی ادامه داد: سرفصل جداگانه ای با عنوان ارز اربعین و به ازای هر نفر ۱۰۰ دلار  در نظر گرفته شده و صرافی ها از یک هفته قبل کار را شروع کردند و بانک‌ها هم از فردا(دوشنبه) کار خود را آغاز می کنند. 
وی تاکید کرد: به محض تخصیص و تامین دینار براساس موجودی بازار کشور تخصیص ارز دینار هم معادل ۱۰۰ دلار که برابر ۱۵۰ هزار  دینار تخصیص می‌یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران، تأمین و پرداخت ارز به‌صورت اسکناس به مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن در سال جاری انجام می‌شود.

نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی‌شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند. 

طبق اعلام بانک مرکزی فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!