Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بر ضرورت نقش آفرینی مؤثر در جهاد تبیین تاکید و اظهار کرد: با هدف تربیت نیروی کارآمد و متخصصی در حوزه جهاد تبیین و ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم بویژه فعالان فرهنگی و تبلیغی، هفتمین دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا حقی توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین را از مزایای این دوره آموزش کاربردی برشمرد و افزود: بهره مندی از اساتید برجسته، بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری و نیز اعطای گواهینامه از مواردی است که شرکت کنندگان با طی دوره آموزشی از این مزایا بهره مند خواهند شد.

حقی به نحوه شرکت در این دوره آموزش کاربردی اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از تاریخ یکم تا سی ام شهریور ماه با مراجعه به سایت مجموعه تبیین به آدرس https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 و یا ارتباط با شبکه اجتماعی ایتا به آدرس manzome1@ ثبت نام کنند.

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل آغاز جلسات مقدماتی این دوره را اول مهرماه اعلام کرد و گفت: هفتمین دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در سه بخش منظومه معرفتی، ارزشی و کنشی با اجرای مراحل آموزشی در قالب مطالعه، یادداشت نویسی، مباحثه، شرکت در جلسات تدریس و آزمون برگزار می‌شود.

حقی خاطرنشان کرد: پذیرش این دوره فقط از میان قبول شدگان و افراد بالای ۱۶ سال به بالا و با شرط قبولی در آزمون ورودی، صورت خواهد گرفت که فراگیران باید در طول این دوره، روزانه حداقل یک ساعت وقت مفید به فعالیت‌ها اختصاص دهند.

کد خبر 5575664

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد تبیین مقام معظم رهبری برگزاری دوره آموزشی اردبیل فرهنگ دینی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم گناوه قزوین اردبیل دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد