Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:22:31 GMT

۹ پروژه ورزشی در کردستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۲۲۸

۹ پروژه ورزشی در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاح این طرح ها روز دوشنبه با حضور سیدحمید سجادی و به صورت ویدیوکنفرانس برگزار و عملیات احداث ۱۴ پروژه ورزشی دیگر با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

این پروژه های ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه روتله، نارنجک، میرآباد، نسل و الک، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان بیجار(با بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این آیین اظهار داشت: استان سرشار از استعدادها در حوزه ورزش است و این مهم در ۲ المپیاد اخیر و با کسب ۹۱ مدال به اثبات رسید.

حامد جولایی به وجود مربیان توانمند در استان اشاره داشت و افزود: افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج تا حدود زیادی مشکلات حوزه زیرساختی را حل کرد اما از نظر خوابگاه همچنان کمبود داریم.

وی مشکل عمده ورزش استان را ناتوانی حضور در لیگ های کشوری عنوان کرد و گفت: انتظار داریم واحدهای تولیدی عمده و صنعت استان به حمایت مالی از تیم های ورزشی استان بپردازند تا شاهد توسعه این بخش باشیم.

امروز همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر کشور برگزار شد.

 سیدحمید سجادی به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی، عمرانی و خدماتی و بازدید از چند طرح دیگر، از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

به مناسبت هفته دولت، ۵۹۱ طرح در بخش‌های مختلف نیرو، آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه