Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@19:51:15 GMT

لیست قیمت انواع دستکش جراحی لاتکس بلند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۲۶۲

لیست قیمت انواع دستکش جراحی لاتکس بلند

برای محافظت دست در برابر انواع بیماری و حساسیت پوست دستکش های لاتکس توصیه می شود تولید کنندگان این محصول را به گونه ای طراحی کردهاند که فرد در برابر هر گونه بیماری پوستی در امان باشد قیمت مناسب این محصول سبب شده است که جراحان و پزشکان و عموم مردم از این محصول استفاده کنند.

مهمترین مشخصات دستکش های جراحی مواد های اولیه ای است که در آن بکار رفته و باید پیش از خرید به آن توجه کرد که برای چه کاری قرار است از این دستکش استفاده کنید، زیرا قیمت دستکش جراحی دیسپومد با توجه جنسهای مختلفی که دارند متغیر است که هر یک از این دستکشها کارایی مختلفی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی دستکشها به دو صورت طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که هر کدام از این دستکشها خصوصیات و شرایط خود را دارند و دستکشهایی که خریداری می شوند جنسهای مختلفی دارند که از هر یک از آن در صنایع های متفاوتی استفاده می شود.

مثلا از دستکشهای نایلونی در رستورانها صنایع های غذایی و غیره و از دستکشهای جراحی و نیتریل در زمینه های پزشکی و درمانی نیز استفاده می شود که هر یک از این دستکشها سایز مخصوصی دارد که هر شخص با توجه به سایز دست و سن خود می تواند این دستکشها را خریداری کند.

بعد از آنکه دستکش را از نظر جنس و کارایی مقایسه کرده و آن را انتخاب کردید حال باید به این  نکته توجه داشته باشید که قیمت دستکش جراحی در انواع برندها به چه صورت می باشد.

معمولا دستکشها در انواع مختلفی چون پودری، بدون پودری، ضدحساسیت و غیره هستند که این موضوعات به مقاومت آن دستکش مربوط خواهد شد.

دستکشی که علاوه بر مقاوم بودن جان بیمار را هم تضمین کند از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و مطمئنا آن دستکش از فروش خوبی برخوردار خواهد بود.

دستکش لاتکس جراحی

برای کارای بیشتر دستکش های لاتکس جراحی از پودری استفاده میکنن و یا استریله می باشند و در زمان استفاده خیس بود و برای همین کار هست که در زمان استفاده از این دستکش ها به راحتی می توان دست را وارد این دستکش ها کرد و بخاطر نرمی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

و پودری که در ساخت آنها مورد استفاده قرار میگیرد کربنات کلسیم و همچنین پودر تالک و یکی از مواد دیگر نشاسته و ترکیی از تالک هاگ و پودر لیکاپدیم است که مورد استفاده در ساخت ان می باشد.

لیکا پدیم بطور معمول در 4 ده مورد استفاده قرار گرفت در تولید دستکش جراحی لاتکس برای همین حساسیت های به همراه داشت برای مصرف کننده واقعی دچار ناراحتی میگردید بعد از این ماده پودر دیگری جایگزین این ماده گردیدبه نام پودر تالکم که غیر جذب بود در واقع می توان گفت گه باعث می گردید گه دستکش به دست پزشکان چسبیده شود ولی عوارضی به همراه نداشت چسبندگی که ایجاد کرد چسبندگش گرانولوما بود.

این دستکش های پزشکی لاتکس در بخش های جراحی در بخش بیمارستانی از اهمیت خاصی بر خوردار بوده و هست به دلیل استریل بودن و نرم بودن این دستکش خیلی از بخش های در مانی از انی دستکش استفاده می کنند وهمچنین درفضای درمانگاهای و بیمارستانی و مطب های پزشکی که در ان از جراحی های خاصی انجام می گرد مورداستفاده قرار می گیرد.

دستکش جراحی بلند

به منظور استفاده راحت تر از دستکش جراحی بلند می توانید از نمونه ی پودری آن استفاده کنید، نمونه های پودری که جدیدا تولید می شود از نشاسته ذرت تهیه شده اند اما اگر دچار حساسیت پوستی هستید بهتر است از نوع بدون پودر آن خریداری کنید.

در دستکش های بدون پودر معمولا جهت سهولت در استفاده و پوشیدن آن از کلر استفاده می کنند که هیچ حساسیتی ندارد اما از لحاظ قیمتی نسبت به سایر نمونه ها گران تر هستند.

تکنسین های آزمایشگاه جهت نمونه گیری از مراجعین از دستکشها جراحی استفاده می کنند، همچنین در محیطهایی مثل پزشکی قانونی جهت کالبد شکافی، بررسی وضعیت جنازه و افراد آسیب دیده مصرف این محصول متداول می باشد.

آشپزها در رستوران ها و فست فودها به منظور رعایت اصول بهداشتی هنگام طبخ و کشیدن غذا از این نوع دستکش جراحی بلند به دست می کنند تا در یک محیط کاملا بهداشتی و تمیز غذا سرو شود.

یکی از پرکاربرد ترین مکانها جهت استفاده از دستکش آرایشگاه ها به ویژه محیط زنانه آن می باشد زیرا استریل و بهداشتی بودن در کیفیت و سلامت خدماتی که ارائه می دهند بسیار امر مهمی می باشد.

افرادی که به انجام کارهای تتو و میکروبلدینگ مشغول هستند نیز شغل بسیارحساسی دارند زیرا هم خود فرد انجام دهنده و هم اپراتوری که مشغول فعالیت هست هردو در معرض انتقال آلودگی و بیماری از جانب یکدیگر می باشند به همین دلیل استفاده از دستکش برای اپراتور حین کار بسیار واجب می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت دستکش جراحی رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مورد استفاده استفاده قرار دستکش جراحی دستکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟

به گزارش گروه بازار خبرکزاری علم و فناوری آنا،  نکته عجیب تر اینکه یک قهوه با یک اسم ثابت ممکن است تا دو برابر قیمت متفاوتی از یک قهوه فروشی به قهوه فروشی دیگر داشته باشد.

این اختلاف قیمت دلایل متنوعی دارد. در بررسی هایی که انجام داده ایم علت های اصلی این تفاوت قیمت و تنوع را پیدا کرده ایم و در این مطلب به صورت خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

تاثیر نژاد عربیکا و روبوستا بر قیمت قهوه

اصلی ترین علت تفاوت قیمت قهوه تفاوت نژاد اصلی قهوه است. قهوه یک محصول زراعی است و دو نژاد اصلی دارد. عربیکا و روبوستا. این تفاوت به حدی زیاد است که مثل این است که سیب و گلابی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

قهوه های روبوستا قیمت بسیار پایین تری نسبت به عربیکا دارند. علت این تفاوت کشت بسیار ساده تر و کم هزینه تر قهوه های روبوستا و کیفیت پایین تر آن است. قهوه های روبوستا به آفات و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و باردهی بیشتری دارند.

اگر قصد خرید قهوه را دارید مقاله مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا را مطالعه کنید. در این مطلب اطلاعات خوبی برای انتخاب قهوه برای شما جمع آوری شده است.

کشور و زیر گونه های متفاوت چه تاثیری بر قیمت قهوه دارند؟

قهوه کشور های مختلف از یک نژاد اصلی مثلا عربیکا زیرگونه های متفاوتی دارند. درست مثل سیب که انواع مختلفی مثل سیب گلاب، زرد، قرمز و … دارد، قهوه نیز صد ها زیرگونه مختلف با ویژگی ها و طعم های مختلف دارد.

زیر گونه هایی که کیفیت محصول بیشتری دارند قیمت بالاتری نیز دارند و برخی از زیر گونه ها به علت باردهی کم تر و کشت سخت تر قیمت بیشتری دارند. مثلا قهوه هایی که در ارتفاعات بالاتری می رویند با کیفیت تر و کم بازده تر هستند، بنابراین قیمت بیشتری نیز دارند.

هر چه کشور تولید کننده قهوه از ایران دورتر باشد قیمت قهوه افزایش پیدا می کند. علت این امر هزینه باربری قهوه به ایران است. به عنوان مثال قهوه برزیل در محلی بسیار دورتر نسبت به قهوه اتیوپی کشت می شود و این موضوع روی قیمت این قهوه تاثیر گذار است.

درجه کیفی قهوه چگونه باعث تفاوت قیمت می شود؟

قهوه نیز مثل میوه ها درجه کیفی مختلفی دارد. قهوه های درجه یک قیمت بسیار بیشتری از قهوه های درجه چندم دارند. به عنوان مثال قهوه کلمبیا ۴ درجه کیفی مختلف دارد، سوپریمو اکسلسو، یو جی سی و کاراکل کیفیت های مختلف قهوه کلمبیا هستند. همین موضوع باعث می شود که با قیمت های مختلفی برای قهوه از یک نژاد مواجه شویم.

تولید قهوه با درجه کیفی بالاتر سخت تر است و دور ریز بیشتری دارد و این موضوع قیمت قهوه های مرغوب تر را افزایش می دهد. بسته به درجه کیفی قیمت ممکن است تا 3 برابر افزایش یا کاهش پیدا کند.

 

قهوه اسپشیالیتی چیست و چرا گران است؟

به عالی ترین کیفیت قهوه عربیکا قهوه تک خاستگاه یا اسپشیالتی گفته می شود. برای تولید این نوع قهوه از کشاورزی مکانیزه استفاده نمی شود و قهوه ها به صورت دست چین و دانه دانه از درخت گلچین می شوند.

فراوری قهوه اسپشیالتی بسیار سخت و گران قیمت است. در تولید قهوه های اسپشیالتی سختگیری بسیار زیادی وجود دارد و انجمن بین المللی قهوه بر روی کیفیت این قهوه ها کنترل دارد.

این قهوه ها به طور معمول چیزی بین ۳۰ تا ۸۰ دلار در کیلو معامله می شوند. اما جالب است بدانید در مواردی در حراج های خاص این قیمت به ۱۲۰۰۰ دلار برای یک کیلو هم رسیده است.

تاثیر نوسانات بازار جهانی بر قیمت قهوه

قهوه یک کالای تجاری است. بازاری شبیه بورس برای معامله قهوه وجود دارد و معامله گران قهوه مانند بورس بر سر قیمت ها چانه می زنند.

عرضه و تقاضای قهوه بسته به میزان تولید قهوه در هر سال است. این میزان به وضعیت تولید کشورهای تولید کننده که وابسته به مسائل مختلفی از آب و هوا گرفته تا جنگ و رشد اقتصادی است بستگی دارد.

در نهایت قیمت ها در بازار جهانی قهوه مانند سایر کالاهای تجاری در حال تغییر هستند و این تغییر قیمت خود را در میزان مبلغی که شما در نهایت برای قهوه پرداخت می کنید نشان خواهد داد.

سخن پایانی

تفاوت قیمت قهوه به علت مسائل زیادی ممکن است اتفاق بیافتند. اما این تفاوت معمولا به علت گران فروشی نیست. قهوه نیز یک محصول زراعی است و مانند سیب و انگور انواع مختلفی دارد و درست به همان دلایلی که محصولات زراعی تفاوت قیمت دارند قیمت قهوه نیز متغییر است.

علاوه بر این قهوه یک محصول تجاری نیز است و محصولات تجاری مانند نفت و شکر دارای بورس جهانی هستند و میزان عرضه و تقاضای آنها بر روی قیمت آنها در طول زمان تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران