Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:47:28 GMT

قهرمانی‌جهان؛ برد پُردردسر فرانسه مقابل میزبان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۲۹۲

قهرمانی‌جهان؛ برد پُردردسر فرانسه مقابل میزبان

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آنچه که در یک سال گذشته اتفاق افتاده به جرات می‌توان گفت که فرانسه مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان محسوب می‌شود. آن‌ها ابتدا فاتح المپیک توکیو شدند و بعد هم همین اخیرا به مقام قهرمانی لیگ ملت‌ها دست یافتند.

فرانسه، شب گذشته، در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و موفق شد در یک جدال سخت حریف خود را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به این که بازی آخر فرانسوی‌ها مقابل کامرون است، باید صعود آن‌ها به عنوان صدرنشین به مرحله بعد را قطعی تلقی کرد.

در ست نخست بازی دیشب، فرانسه بهتر عمل کرد و در نهایت، با نتیجه ٢۵-٢١ حریف خود را از پیش رو برداشت. در دو ست بعدی، اسلوونی نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و با نتایج ٢۵-٢٢ و ٢۵-٢٣ حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت. میزبان می‌توانست در ست چهارم کار قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها را تمام کند اما تیم آندره‌آ جیانی با چنگ و دندان و نتیجه ٣۴-٣٢ پیروز شد. در ست پنجم هم فرانسه که روحیه گرفته بود ١۵-٧ اسلوونی را شکست داد تا به یک برد سخت اما ارزشمند دست پیدا کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال قهرمانی جهان والیبال قهرمانی جهان 2022 تیم ملی والیبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست فنی پیش از بازی فینال به بازیکنان گفت: تمرکز ما روی عملکرد خودمان است، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

طرفداری | در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تاکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت:

ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

این دیدار از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!