Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تهران، شماره‌های اول و دوم از سال سوم فصلنامه علمی تخصصی ترویج و آموزش کارآفرینی در کشاورزی را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، «به سوی الکترونیکی شدن و فراتر از آن»، «اکوسیستم غذای فود ولی؛ کوچک پیشرو»، «آفت در مزرعه؛ آفت‌کش در خانه»، «سرمایه‌گذاری با طعم کشاورزی»، «رابطی برای کاربران! با اصول و فرآیند طراحی رابط کاربری آشنا شوید»، «وبلاگ‌نویسی کشاورزی»، «جدول ترویج»، «اصول و روش‌های پرورش بلدرچین»، «مصاحبه با کارآفرینان؛ پاشیل اینجی، قطب اگروتوریسم منطقه» و «شکارچی در بازار» عناوین مطالب منتشر شده در این نشریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مطلبی که سردبیر این فصلنامه نوشته است، آورده است: «هیات تحریریه در این شماره با نگاه ویژه به دو بعد دانش و تخصص مقالاتی را به رشته تحریر درآورده‌اند که خوانندگان بتوانند در گام‌های آغازین یک کسب و کار از نظر مهارتی و تخصصی با حداقل خطا روبرو شوند. هرچند احتمال شکست و بروز خطا در کسب‌وکارهای امروزی وجود دارد و امری طبیعی محسوب می‌شود اما توجه به نکات کاربردی و یادگیری مهارت‌های متنوع و به چالش کشیدن کارکرد ذهن می‌تواند از بروز آن‌ها تا مقدار زیادی بکاهد. ...»

مهسا علی‌آقا و محسن ملک‌لی، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه علمی تخصصی ترویج و آموزش کارآفرینی در کشاورزی را بر عهده دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تهران ، نشریات دانشجویی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نشریات دانشجویی ترویج و آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان