Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: سومین جلسه شورای راهبری پژوهش «بررسی روش‌های حفظ قرآن در داخل و خارج از کشور و استخراج مدل‌های مطلوب حفظ» در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی ادامه داد: این پژوهش که بر اساس تفاهم نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای توسعه فرهنگ قرآنی از محل بودجه سال ۱۳۹۸ ستاد راهبری حفظ قرآن کریم در حال انجام است دارای چهار مرحله می‌باشد که تاکنون دو مرحله شامل مبانی قرآنی و روانشناسی و بررسی روش‌های حفظ قرآن در خارج از کشور مورد بحث و بررسی در این شورا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه کریم دولتی مجری طرح؛ توضیحاتی درباره دو مرحله انجام پذیرفته این پژوهش ارائه کرد و سپس اعضا نظرات، سوالات و پیشنهادات تکمیلی خود را بیان کردند.

مجیدی مهر در ادامه افزود: نتایج این پژوهش به عنوان روش استاندارد حفظ قرآن در کارگروه‌های ستاد راهبری حفظ به عنوان شاخصه‌های اصلی در برنامه ریزی و نظارت طرح خواهد شد.

حمید مجیدی مهر، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی، محمدمهدی بحرالعلوم، رضا نجفی، حمید باقری، و خانم‌ها شاداب مهر و شبانی قهرودی از اعضا شورای راهبری پژوهش هستند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حفظ قرآن کریم پژوهش حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود