Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرمان در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای این شهر اعلام شد.

به گزارش ایسنا امروز ۷ شهریورماه محمد امینی زاده، رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان، در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورا در خصوص اعلام مصوبات کمیسیون بودجه تشریح کرد: مصوبه اول مربوط به نامه ای از طرف شهرداری به شورا مبنی بر بخشیده شدن اجاره پارکینگ تجلی طی دوره ای که برای تعمیرات تعطیل بوده که در پی آن در کمیسیون بودجه مقرر شد ۵۰ درصد مبلغ اجاره بهای این پارکینگ بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوبه بعد از درخواست موافقت با تملک ملک نصیری در راستای اجرای طرح تفصیلی استان کرمان است که یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون برآورد شده بود و نهایتا ۸۷۵ میلون تومان بستانکاری مالک بوده که مصوب شد بر روی همان ملک پروانه ساخت و ساز برای وی در نظر گرفته شود. 

امینی زاده در خصوص مصوبه دیگر عنوان کرد: مصوبه دیگری درخواست یکی از پرسنل بازنشسته شهرداری مبنی بر ایجاد یک گلخانه و فروش گل و گیاه در زمینی در محل خیابان نماز است که مقرر شد درصورتی که واگذاری این زمین مسئله عدم اشتغال معبر منعی وجود ندارد با واگذاری این زمین از طریق مزایده موافقت می گردد.

وی در رابطه با آخرین مصوبه کمیسیون بودجه توضیح داد: مصوبه دیگر درخواست شهرداری مبنی برا اعلام آخرین تغییرات اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ است.

به گزارش ایسنا در پی آخرین مصوبه حسین چناریان، ریس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری در خصوص آخرین تغییرات این لایحه بیان کرد: شهرداری پیشنهاد اضافه شدن ۱۷ و کسر ۹ ردیف بودجه داده بود که کسریات بودجه به شرح ذیل است:

-کسر ۱۰ میلیارد تومان از ۴۰ میلیارد تومانی که برای تکمیل و بهسازی آرامستان جدید اختصاص داده شده بود.

-کسر ۸۰۰ میلیون تومان از ۱ میلیارد تومانی که برای جدول گذاری بلوار فردوسی اختصاص داده شده بود.

-کسر ۵۰۰ میلیون تومان از ۲ میلیارد تومانی که برای اصلاح هندسی معابر اختصاص داده شده بود.

-کسر ۱۰۰ میلیون تومان از ۱ میلیارد تومانی که برای روشنایی معابر اختصاص داده شده بود.

-کسر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از ۸ میلیارد تومانی که برای طراحی تقاطع های همسطح اختصاص داده شده بود.

-کسر ۱۰ میلیارد تومان از ۵۰ میلیارد تومانی که برای ماشین آلات عمرانی اختصاص داده شده بود.

-کسر ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتباری که برای راه اندازی مرکز پایش تصویری اختصاص داده شده بود.

وی همچنین مواردی که کمیسیون بودجه با اختصاص اعتبار به آن ها موافقت کرده است اعلام کرد که این موارد به شرح ذیل است:

- احداث و نگه داری پارکینگ های سطح شهر که ۱ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد.

-جدول گذاری ابتدای محور هفت باغ که با اضافه شدن ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومانی که از قبل مصوب شده بود در صورت افتتاح و بهره‌برداری از پارک حاشیه آن موافقت شد.

-احداث پل عابر پیاده روبه روی خیابان قدوسی جهت عبور دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس که ۵۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافت.

-تکمیل و تجهیز پایانه مسافربری که با اضافه شدن ۵۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیاردتومانی که از قبل تعیین شده بود موافقت شد. 

-احداث و تکمیل ساختمان اداری سازمان حمل و نقل بار مسافر که ۶ میلیارد تومان به ۱ میلیارد تومانی که از قبل تعیین شده بود موافقت شد.

-هزینه دیون پروژه های عمرانی که با اضافه شدن ۱۵ میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومانی که مصوب شده بود موافقت شد. ( ۹ میلیارد تومان از اعتبار قبل هزینه شده است.)

- احداث و جابه جایی مجتمع تعمیرگاهی شهرداری که مقرر شد ۳ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شود.

-تکمیل و تجهیز محلی برای نگه داری سگ های بلاصاحب که ۱ میلیارد تومان به این کار اختصاص داده شد.

-تکمیل و تجهیز ساختمان شهرداری منطقه ۲ که قرار است به ساختمانی در بلوار جمهوری اسلامی منتقل شود که با اختصاص ۴ میلیارد تومان جهت تجهیز ساختمان و زیرساخت‌های آن موافقت شد.

-خرید گاری و سطل زباله که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.

-هزینه کارشناسی که ۵۰۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومانی که قبلا اختصاص داده شده بود اضافه شد.

-هزینه های قضایی و دادرسی که ۵ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شد.

-خرید وسایل اداری که با اضافه شدن ۳۰۰ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومانی که از قبل تصویب شده بود موافت شد.

-طراحی و نظارت پروژه های عمرانی با اضافه شدن ۵۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومانی که از قبل تصویب شده بود موافت شد.

سپس رؤسای هر کمیسیون گزارش عملکردی از کار کمیسیون مربوطه داده و درخواست هایی را بیان کردند که از جمله این درخواست ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-درخواست ساماندهی المان های موجود در سطح شهر (مقرر شد تا یک ماه آینده سازمان سیما و منظر پایشی داشته باشد)، ساماندهی وضعیت ساختمان اباصالح المهدی، ایجاد شناسنامه برای المان های معروف شهری و ایجاد فضایی برای معرفی مشاهیر کرمان به وسیله محمود بابابی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی

-درخواست مدنظر قرارگیری طرح معماری گلزار شهدای کرمان، ایجاد المان های سطح شهر، ورودی شهر و ورودی گلزار شهدا تا سالگرد شهید سلیمانی و افزایش روند پروژه تله کابین به وسیله منصور ایرانمنش، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی

-درخواست نصب تابلوهای بازار (بیش از ۵۰۰ تابلو تهیه و بیش از ۱۰۰ مورد نصب شده است) و دعوت از دستگاه های مربوطه جهت چاره اندیشی برای وضعیت سگ های ولگرد به وسیله فتح الله مویدی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست

-درخواست مشخص شدن وضعیت قلعه دختر و قلعه اردشیر، حل مشکلات بهداشتی و رفاهی در ایجاد فضای گردشگری گلزار شهدای کرمان (آبفا قول حل مشکل آب شرب این فضا را داده است)، تعیین تکلیف کاروانسراها به خصوص کاروانسرای کوزه گران به وسیله محمدامین شمسی، رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی

-درخواست جلوگیری از استعلامات بیش از حد و فراتر از قانون دستگاه ها، ثبت و اسکن املاک شهرداری ظرف ۶ ماه آینده، شفافیت قراردادها و حل مشکلات و چالش های ابتدایی از جمله کرایه و نوع حمل و نقل که پس از چندین سال زائران اربعین هنوز برای رسیدن به مرز با آن ها مواجه هستند به وسیله سید محمدصادق تقوی، رئیس کمیسیون بهره وری، هوشمندسازی و شفافیت

-درخواست اجرای طرح جامع گلزار شهدای کرمان به وسیله محمدرضا کمساری، نائب رئیس شورا

-درخواست نصب دوربین در بوستان ها و فضاهای شهری که در آن ها تجمع است، اعلام وضعیت آبنماها و عمق آن ها توسط شهرداری در کنار آن ها، ایجاد کمیته ایمنی اجرایی در سطح شهرداری که طی یک ماه آینده تمام بوستان های شهری و فضاهای شهری از نظر ایمنی ازیابی شود در پی ضایعه فوت کودک دوساله در یکی از محیط های شهری به وسیله محمد امینی زاده، رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی

سعید شعرباف، شهردار کرمان ضمن توضیح در رابطه با درخواست‌های مطرح شده در خصوص طرح جامع گلزار شهدای کرمان توضیح داد: طی جلساتی که برگزار شد متوجه شدیم عنوان ساماندهی گلزار بیشتر متناسب با دستورالعمل‌هایی است که در رابطه با گلزار شهدا داده شده است تا طرح جامع زیرا طرح جامع باید بسیار گسترده تر باشد؛ در نهایت به این نتیجه رسیدیم با این عنوان یا به عنوان فاز اول طرح به مسائل گلزار رسیدگی شود.

وی افزود: نحوه تامین اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به نحوی است که به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نخواهد رسید به همین دلیل حتی موضوع ساماندهی نیز ممکن است به سالگرد سردار سلیمانی نرسد؛ پیشنهاد ما این است پروژه هایی مانند طرح ترافیک گلزار که مهم هستند با اعتبارات درون شهری تا مراسم سالگرد انجام شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه برای وضعیت قلعه دختر و قلعه اردشیر کارشناس تعیین شده و کار آغاز شده در خصوص ضایعه درگذشت غرق شدن کودک دو ساله در استخر پارک مادر کرمان ضمن تسلیت به خانواه وی گفت: کمیته ایمنی و بررسی موضوعات در آن در دست بررسی است و پیگیر حل مشکلات و درخواست‌ها هستیم.

وی در خصوص مسئله تله کابین و هتل بام تصریح کرد: تله کابین از نظر زیرساخت آماده است اما چون تحویل زمین به سرمایه گذار صورت نگرفته روند پیش نمی رود و خواستار تعیین تکلیف واگذاری این ۱۷ هکتار زمین به شهرداری انجام شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای شهر کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی لایحه بودجه ۱۴۰۱ میلیارد تومانی اختصاص داده شده ۵۰۰ میلیون تومان گلزار شهدای کرمان میلیارد تومان میلیون تومانی تومانی که از قبل میلیون تومان ۱ میلیارد تومان اضافه شدن اختصاص داده شد کمیسیون بودجه رئیس کمیسیون درخواست ها موافقت شد ۲ میلیارد طرح جامع مقرر شد سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است