Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای اخاذی از هافبک یوونتوس بیش از پیش حیرت انگیز شد. 

پل پوگبا به کاراگاهان اطلاع داده است که برادر بزرگ‌ترش ماتیاس، جزو گروه خلافکارانی بوده است که در صدد بودند ۱۳ میلیون یورو از او باج‌گیری کنند. 

طرفداری | به گزارش فرانس اینفو، ماجرا روز شنبه و در شبکه‌های اجتماعی رسانه‌ای شد؛ جایی که ماتیاس پوگبا گفت که به زودی خبرای جذابی را در مورد برادرش پل، رافائلا پیمنتا (مدیر برنامه‌اش) و کیلیان ام باپه منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن پس گروه وکلای هافبک یوونتوس، شکایتی را علیه ماتیاس تنظیم کرده‌اند. برادر بزرگ‌تر پل اما مدعی است که هافبک پیشین منچستریونایتد به مقامات ایتالیایی دروغ گفته است و رسانه‌ها هم در تلاش هستند تا واقعیت را طور دیگری جلوه دهند.

پل در جریان گفتگو با پلیس گفته است که دوستان دوران کودکی او به همراه دو مرد مسلح به سلاح سنگین که چهره خود را پوشانده بودند، در پاریس او را به دام خود انداختند. گروه خلافکاران از او ۱۳ میلیون یورو درخواست کردند و پل مدعی است که برادرش ماتیاس هم جزو آن‌ها بوده است. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ می‌گوید علاوه بر تهدیدهای صورت گرفته، گروه مهاجم قصد اخاذی از او را داشته است. ظاهرا پس از آن روز، پوگبا چندین بار دیگر هم تهدید شده است؛ از جمله یک مرتبه در کمپ تمرینی یوونتوس. پل می‌گوید در آن واقعه برادرش ماتیاس را هم در بین مضنون‌ها شناسایی کرده است. 

بین تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مارس و زمانی که تیم ملی فرانسه در دو بازی دوستانه میزبان ساحل عاج و آفریقای جنوبی بود، پل پوگبا از این فرصت استفاده کرد تا به دیدار خانواده‌اش برود. او مدعی است که دوستان قدیمی‌اش در آن بازه او را به ساختمانی در پاریس منتقل کردند. او می‌گوید از سوی دوستانش به دلیل عدم حمایت مالی از آن‌ها از زمان تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای سرزنش شده است. در بین آن افراد، دو مرد مسلح خواستار پرداخت ۱۳ میلیون یورو بابت «خدمات ارائه شده» شدند و مدعی بودند که به مدت ۱۳ سال از پل حفاظت کرده‌اند. 

پل پوگبا تاکید کرده است که این افراد را بارها، از جمله آوریل گذشته در منچستر و سپس در ماه جولای در کمپ تمرینی یوونتوس در تورین دیده است. در ملاقات درون تورین بود که او برادرش ماتیاس را که رابطه چندان خوبی با او ندارد، در بین خلافکاران شناسایی کرد. پس از آن واقعه، پوگبا ماجرا را با وکلای باشگاه در میان گذاشت و آن‌ها هم تصمیم گرفتند پلیس را از این ماجرا مطلع سازند. 

پوگبا در طول جلسات برای بازپرسان اداره مرکزی پلیس قضایی توضیح داد که همیشه رابطه نزدیکش را با دوستان دوران کودکی خود حفظ کرده است و هرگز در زمان نیاز، آن‌ها را از حمایت‌های مالی خود محروم نکرده است؛ البته تا ژانویه گذشته که یکی از دوستانش را از خانه‌اش در منچستر بیرون انداخت، چرا که او بدون اجازه و با استفاده از کارت اعتباری پوگبا، ۲۰۰ هزار یورو را به سرقت برده بود.

بازپرسان دریافته‌اند که نام کیلیان ام باپه صرفا برای وارد کردن فشار بیشتر به پل پوگبا برای تن دادن به خواسته خلافکاران به میان آمده است. آن‌ها قصد داشتند با انتشار پیام‌های جعلی همچون تلاش پوگبا برای طلسم کردن ام باپه به کمک یک جادوگر نزدیک به خانواده‌اش، وجهه این بازیکن را خراب کنند. گفتنی است که اکیپ در گزارشی تایید کرده است که پل و ماتیاس پوگبا تا ماه مارس مشکلی با یکدیگر نداشتند. 

اخبار داغ 

سادیو مانه و دردسری به نام آفساید سرنوشت مهرداد محمدی به تصمیم تیاگو آلکانترا گره خورد جیمز میلنر و تکرار سناریو 17 سال پیش با پسر هم تیمی سابقش کاوه از گل محمدی مهلت خواست؛ استقلالی ها: کاوه به پرسپولیس نمی رود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ۱۳ میلیون یورو پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر برهانی نایینی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در نشست خبری اظهار کرد: اولین برنامه وزارت صمت متحول سازی مقاصد صادراتی است. صندوق ضمانت صادرات هم روی همین برنامه وزارتخانه حرکت می‌کند تا مقاصد صادراتی را متنوع کنیم.

وی افزود: یکی از علل برگزاری همزمان اجلاس ایران و آفریقا با ایران اکسپو این بود که تجار آفریقایی از ظرفیت‌های ایران باخبر شوند چراکه صادرات به مقصد آفریقا مورد تاکید است و مقرر شده در این قاره سرمایه گذاری ویژه کنیم. صندوق ضمانت صادرات نیز صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند. بنابراین اولین تارگت صادراتی بازگشایی قاره آفریقاست.

برهانی به صادرات دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بسته ویژه دانش بنیان تدوین که به همه شرکت‌های دانش بنیان نیز ارائه کردیم. بر اساس این بسته حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با بیان اینکه بازاریابی برای دانش بنیان‌ها مبحث بعدی است، افزود: امکان سنجی و اعطای ظرفیت‌های تجارت خارجی به شرکت‌های دانش بنیان به منظور بازاریابی در این بسته دیده شده است.

وی ادامه داد: بسته ویژه ای هم مختص نمایشگاه داریم؛ به این شکل که در صورت حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه و اعلام اینکه قرار است صادرات انجام دهند، اعتبارسنجی خارجی را بدون دریافت هزینه‌ای انجام می‌دهیم.

برهانی تصریح کرد: همچنین فردا و پس فردا با اتاق‌های بازرگانی و تجار مالزی و کامرون تفاهم نامه تجاری امضا خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از تأکیدات دولت بر توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور است که امروز در این راستا تفاهم نامه‌ای با صندوق صنایع پیشرفته زیرمجموعه وزارت صمت امضا می‌کنیم.

برهانی در مورد میزان بیمه نامه صندوق گفت: کل پوشش بیمه نامه و ضمانت صندوق از ابتدای شروع به کار تا امروز ۲۲ میلیارد یورو بوده است.

وی درباره سرمایه ثبتی صندوق هم افزود: سرمایه ثبتی صندوق در این دوره ۲۰۰ میلیون یورو افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۴۷ میلیون یورو رسیده است.


تکمیل می‌شود....

کد خبر 6091883 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان