Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور روز دوشنبه در آیین افتتاح محور عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی استان سمنان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: توسعه بخش ها بدون درنظرگرفتن زیرساختی به نام راه میسر نیست.
خداداد مقبلی با اشاره به اینکه بزرگراه‌ها موتور محرکه توسعه کشور هستند، تصریح کرد: وجود بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان سمنان، نشان از نقش فراملی این استان در صنعت حمل و نقل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقبلی ادامه داد: تکمیل و بهسازی راه‌های کشور با مشارکت و همراهی پیمانکاران و کارکنان راهسازی امکان پذیر است که تلاش‌ آنها در این راستا قابل تقدیر است.
معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری اظهار داشت: انجام فعالیت در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، اقتصادی و آموزشی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های راه می‌باشد که در این حوزه اقدام‌های خوبی در کشور انجام شده است.

بهره‌برداری محور عباس آباد - کاهک با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان 
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه محور عباس آباد به کاهک سبزوار به طول ۲۵ کیلومتر از اعتبارات ملی به بهره برداری رسید، گفت : با توجه به اینکه باند قدیم این محور هندسی نبود، با مطالعات انجام شده و تخصیص اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور به بهره‌برداری رسید.
امیر عمیدی ابراز داشت: رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان ضرورت دارد.

وی ابراز داشت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت محور عباس آباد میامی به کاهک با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان با حضور معاون سازمان راهداری کشور، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و مسوولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
محور میامی - سبزوار یکی از پرحادثه‌ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰ نفر در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می‌دهند. این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران - مشهد بشمار می‌رود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون نفر از آن گذر می‌کنند و از نقاط حادثه خیز  محسوب می‌شود. 

از میامی تا سبزوار حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله است، اما بخشی از این راه موسوم به ۳۰ کیلومتری عباس آباد -کاهک از وضعیت نامناسبی برخوردار است .

 مجموع راه های شهرستان میامی ۵۷۰ کیلومتر است که حدود۳۴۰ کیلومتر راه روستایی می باشد. 
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان میامی با هشت هزارو ۶۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت حدود ۴۰هزار تن درشرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت شاهرود افتتاح طرح میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت شاهرود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت شاهرود افتتاح طرح میامی سازمان راهداری محور عباس آباد استان سمنان بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است

 افشین کسالائی معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستی با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور با تاکید بر تحلیل اهم شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم، برنامه‌ریزی برای توسعه را ایجاد بستری دانست که در پهنه آن توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کشور در چارچوب‌های مبتنی بر نظریه‌های علمی و تخصصی طراحی، تدوین و اجرا شود.

وی در تبیین نقشه راه برنامه هفتم توسعه کشور به تشریح پارادایم، اصول حاکم، ویژگی‌ها، اهداف و الزامات و پیش نیاز‌های تحقق آن سخن گفت و اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است و در تدوین آن تلاش شده سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به عنوان محور‌های اصلی برنامه در نظر گرفته شود.

کسالائی با اشاره به اهم احکام قانونی با رویکرد استانی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تمرکززدایی و تقویت نقش استان‌ها در این برنامه مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی رویکرد اصلی برنامه هفتم توسعه را بر اساس موضوعات کلیدی و پیشران‌های کشور با رعایت ملاحظات اسناد آمایش سرزمین، سیاست‌ها، تمرکز بر پیشران‌های توسعه، مسایل بحران‌زا و بسترساز‌ها (ابر پروژه‌ها) عنوان کرد.

تبیین چارچوب تدوین سند توسعه و برنامه‌های عملیاتی استان و تبیین و تحلیل اصلی‌ترین موضوعات و تبصره‌های قانون بدجه مرتبط با استان از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است؛ این نشست با توجه به تصویب و ابلاغ قریب الوقوع برنامه هفتم توسعه و مبنای عمل قرار گرفتن در سال جاری و ضرورت تبیین مبانی و احکام آن به همت معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه