Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود مکانی مناسب با استاندارد های بروز باعث شده تا استقبال شهروندان و گردشگران از تنها بازار فروش ماهی شهرستان چابهار کاهش پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  به نقل از عصرهامون، شهر بندری چابهار به واسطه داشتن دریا و متصل بودن به به آبهای آزاد از نقاط بزرگ تولید انواع آبزیان و ماهی هادر کشور می باشد و سالانه بخش عمده ای از نیاز کشور و کارخانه جات به ماهی را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار فروش ماهی ها در شهرستان چابهار تنها نقطه فروش ماهی برای عموم مردم است و در این بازار انواع مختلف ماهی ها پس از صید توسط صیادان در این مکان که دارای تعدادی غرفه است به فروش می رسد.   اما عدم وجود تهویه مناسب و آلودگی های محیطی موجود در این محیط و همچنین روش های نادرست نگهداری و فروش توسط برخی از غرفه ها باعث زشتی این بازار و عدم استقبال شهروندان از این بازار ماهی شده است.
  ساختمان فروش ماهی در چابهار فرسوده و غیر استاندارد است   در همین خصوص محمد شهلی بر مدیر شیلات استان سیستان و بلوچستان درگفت وگو با خبرنگار ما،بیان کرد: شیلات متولی تولید است اما در مقابل مصرف کننده نمی تواند بی تفاوت باشد و از موضوع بهداشت و قیمت عبور کند.   وی با بیان اینکه شیلات در رابطه با این موضوعات در حال پیگیری است، تصریح کرد: باید یک کار جهادی انجام شود، شهرداری یا شیلات به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد همه ادارات از جمله دامپزشکی و بهداشت و حتی سرمایه‌گذاران باید در کنار هم باشند و دست به دست هم دهند تا یک کار اصولی انجام شود و یک بازار ماهی به صورت اصولی ساخته شود.  
شهلی بر با اشاره به اینکه با دیدن سوله های های فروش ماهی امروزی که خیلی بروز است شاید مردم دیگر نخواهند ماهی باکیفیت و دریای چابهار را بخورند اما سازمان های دولتی نمی توانند سرمایه گذاری کنند، بنابراین به یک سرمایه گذار نیاز داریم که در این رابطه سرمایه گذاری کندحتی می توان ماهی زنده به فروش رساند.   شورای شهر پیگیر استاندارد سازی بازار ماهی باشد    وی با اشاره به اینکه بازار ماهی در شهرستان های دیگر بهتر از چابهار که شهر دریایی است می باشد، اظهار کرد: امیدواریم که شوراهای جدید و جوان ما که جویای نام هستند این اتفاق را عملی کنند و بازار ماهی با سیستم سرمایشی مانند شهرستان‌های دیگر در چابهار احداث شود.    شهلی بر با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه ای (ره) که دریا گنج پنهان است، بیان کرد: ماحتی قطره ای از آن گنج را به دست نیاوردیم و ان شاءالله بتوانیم با توجه به اقتصاد دریا محور سالانه یک میلیون تن تولید ماهی داشته باشیم.    وی ادامه داد: باتوجه به فرسودگی و نیاز به بروزرسانی تنها بازار ماهی شهرستان چابهار ما در حوزه شیلات کاملاً آمادگی هرگونه همکاری را با سرمایه گذاران بخش خصوصی داریم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازار ماهی فروش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود