Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح بعد از بررسی در کمیسیون یک بار به صحن آمد اما در رسیدگی به آن در نوبت دوم تاخیر شده است که باید تسریع شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده درباره عدم رسیدگی به طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن، گفت: این طرح بعد از بررسی در کمیسیون یک بار به صحن آمد اما در رسیدگی به آن در نوبت دوم تاخیر شده است که باید تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شست امروز مجلس، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، در تذکری آئین نامه ای با اشاره به طرحی درباره اجاره مسکن در مجلس که دوفوریت آن به تصویب رسید، عنوان کرد: بعد از تصویب دو فوریت آن طرح مذکور به کمیسیون رفت که معمولا شما درباره بررسی آن زمان تعیین می کردید که ظرف چند روز یا یک هفته کار تمام شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با استناد به ماده ۱۶۱درباره طرح های دوفوریتی، گفت: طبق این بند این اجازه داده نشده که اگر ۳ روز کاری گزارشی درباره طرح های دو فوریتی از سوی کمیسیون ها ارائه نشود، آن طرح قابل رسیدگی نباشد.

فرهنگی ادامه داد: اما براساس اطلاعات رسیده ۳ ماه از این طرح این موضوع گذشته و کمیسیون نیز به صورت فعال به آن رسیدگی نکرده که خلاف قانون آئین نامه داخلی مجلس است لذا با توجه به اهمیت موضوع و ورود سران قوا به آن لازم است جزئیات هرچه سریع‌تر بررسی شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت قالیباف قیمت مسکن مسکن اجاره بها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش