Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@13:13:37 GMT

ببینید | راهکار جالب آتش‌نشانی برای مقابله با مزاحمان ۱۲۵

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۹۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمدی گفت: مزاحمت‌های تلفنی اغلب از روی کنجکاوی یا برای سرگرم شدن است اما درمورد آتش‌نشانی خیلی کمتر است. چرا که جنس کار ما طوری است که با جان افراد سروکار دارد. مثلا در یکی از این موارد همکارانم فرد مزاحمی را شناسایی کردند و با دسته گل و شیرینی سراغش رفتند و از او خواهش کردند که دیگر مزاحم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار خیلی تاثیرگذار بود و او دیگر مزاحم نشد. این معضل در سایر سازمان‌های امدادی وجود دارد. در این حوزه با همکاری سازمان مدیریت بحران کشور در حال راه‌اندازی سامانه واحد امداد و نجات هستیم که اگر عملیاتی شود بیش از نیمی از مزاحمت‌های تلفنی هم از بین می‌رود. این البته یکی از مزایای سامانه‌های یکپارچه امدادی است؛ علاوه بر آن سرعت در رسیدن به حوادث نیز افزایش پیدا می‌کند. مثلا برخی از مزاحمت‌ها به این شکل است که فرد با اورژانس کار دارد اما با آتش‌نشانی تماس گرفته و ناخواسته مزاحمت ایجاد می‌کند. اما اگر سامانه یکپارچه راه‌اندازی شود هر حادثه‌ای اتفاق بیفتد شهروندان با آن شماره تماس می‌گیرند.

خبرنگار: محمد جعفری

تصویربردار: امیر حمیدی نوید

تدوین: عاطفه سادات حسین‌زاده

کد خبر 701112 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آتش‌ نشانی مدیریت بحران اورژانس همشهری تی وی تلفن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی مدیریت بحران اورژانس تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • واضح‌ترین تصویرها از مغز با قوی‌ترین دستگاه ام‌آرآی
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان