Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:43:12 GMT

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل - اهواز

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۱۷۸

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل - اهواز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر عباس نجفی با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک اظهار کرد: این حادثه در ساعت های ابتدایی بامداد امروز (۷ شهریورماه) رخ داد.

وی افزود: بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹ از سوی مرکز اورژانس، شش تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان،افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۱۹ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی همچنین،گفت: ۶ مصدوم نیز با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده اند.

وی افزود: در مجموع تعداد مصدومان به ۲۸ تن رسید و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

نجفی بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می تواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص گفت: حادثه واژگونی اتوبوس بین شهری مسیر اهواز رامهرمز بهبهان، بین غیزانیه - نزهه در ساعت 02:05 امروز اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه افزود: در این حادثه به ۲۵ مصدوم امدادرسانی شد که از این تعداد سه نفر سرپایی دریافت کردند و ۵ مصدوم به بیمارستان نفت اهواز، دو مصدوم به بیمارستان امام(ره) اهواز و ۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت اهواز سانحه رانندگی واژگونی اتوبوس اتوبوس مسافربری مصدومیت مسافران آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان