Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:27:53 GMT

اعتماد عمومی با عملکرد دولت سیزدهم درحال ترمیم است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۰۲۶

اعتماد عمومی با عملکرد دولت سیزدهم درحال ترمیم است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز دوشنبه در نشست گفتمانی جهاد تبیین با مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس همزمان با هفته دولت اظهار داشت: دولت سیزدهم همسو با منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌ها و چشم اندازهای تدوین شده، با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع مسائل، کمبودها و مشکلات  کشور در همه حوزه‌ها تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مردمی و انقلابی بودن را تنها راه برون رفت کشور از مشکلات دانست و افزود: با رفع مشکلات و کمبودها، اعتماد عمومی که در دولت قبل آسیب دیده بود، بازسازی خواهد شد.

حجت الاسلام ترابی همچنین راهبرد تکیه بر غرب باتوجه به روند رو به افول آنها را یک سیاست شکست خورده دانست و اضافه کرد: آنگونه که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند، نباید به غرب تکیه و اعتماد کرد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: دولت آیت الله رییسی با پیروی از منویات رهبری، راهبرد توسعه روابط با کشورهای همسایه را در پیش گرفته و به غرب اعتنایی ندارد.

وی با اشاره به مباحث مربوط به توافق هسته‌ای (برجام)، گفت: موضع ما در این موضوع برتر است و غرب به این توافق بیشتر از ما نیاز دارد.

حجت الاسلام ترابی افزود: اگر توافق هسته‌ای ۲ ماه عقب بیفتد به سبب نزدیکی به فصل سرما و نیاز کشورهای غرب و اروپا به انرژی نفت و گاز ما بیشتر شده و بدون تردید آنها برای امضای توافق التماس خواهند کرد.

وی همچنین با تبیین ظهور اضافه کرد: همه ادیان به این موضوع اعتقاد دارند و مقدمات آن نیز درحال فراهم شدن است که پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و افول قدرت‌های بزرگ استعماری از سویی دیگر از مقدمات آن به شمار می‌رود.

حجت الاسلام ترابی با تبریک هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برلزوم الگو قراردادن سیره و منش این دو شهید توسط همه کارگزاران نظام، دولت و کارکنان آنها تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته دولت جهاد تبیین گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته دولت جهاد تبیین گنبدکاووس هفته دولت جهاد تبیین گلستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود