Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:50:03 GMT

چهارمین جشنواره عکس «جوان» استان سمنان فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۲۴۱

چهارمین جشنواره عکس «جوان» استان سمنان فراخوان داد

احسان امینیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش های این جشنواره شامل «تک عکس حرفه‌ای» و «تجربه» ( تلفن همراه) است.

وی افزود: موضوع‌های این جشنواره نیز «جوان، امید و آینده نگری»، «جوان، ورزش و سلامت اجتماعی»، «جوان، ازدواج، خانواده و فرزندپروری»، «جوان، اشتغال و کارآفرینی اجتماعی»، «جوان، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی» و «جوان، فرهنگ و هویت ملی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همچنین موضوع بخش ویژه این جشنواره نیز «جوان، سازمان های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی» است.

امینیان با اشاره جوایز این جشنواره ابراز داشت: به نفرات اول تا سوم در بخش حرفه‌ای در مجموع ۳۲ میلیون ریال و به ۵ نفر برگزیده در بخش تلفن همراه در مجموع ۲۵ میلیون ریال اهداء می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست‌الکترونیکی دبیرخانه به آدرس mojefarhang@gmail.com و یا از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۳۹۳۳۱۳۷۱۱ در پیام‌رسان تلگرام بصورت فایلی ارسال کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره عکس « جوان» استان سمنان ۱۵ مهر ۱۴۰۱ است.

امینینان بیان کرد: جهت اطلاع از شرایط فراخوان و اخبار جشنواره به نشانی https://faraghatejavan.ir/aksejavan/ مراجعه نمایید.

به گزارش ایرنا، این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان و موسسه موج فرهنگ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها عکاسی سمنان عکس برداری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی سمنان عکس برداری عکاسی سمنان عکس برداری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد